Tři hodiny po skončení amerického závodu na okruhu v Austinu vydala technická komise prohlášení, na jehož základě se mění výsledková listina Grand Prix USA. Mizí z ní jména Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca.
Po závodě byly vozy Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca kontrolovány technickým týmem FIA, který si všiml při kontrole ochranné dřevěné desky na spodku vozu jistých nesrovnalostí. Ve zprávě delegáta se uvádí, že "lyžiny umístěné v oblasti -825 ≥ XR ≥ 1025 nebyly v souladu s článkem 3.5.9. písmeno e) předpisů F1 pro rok 2023.
Oba postižené týmy vyslaly své zástupce, aby vysvětlil situaci sportovním komisařům. "Vysoké opotřebení kluzných destiček bylo pravděpodobně výsledkem zvláštní kombinace hrbolaté trati a rozpisu sprintu, minimalizujícího čas na nastavení a kontrolu vozů před závodem," můžeme číst v jejich prohlášení. Nicméně sportovní komisaři oponovali: "Břemeno odpovědnosti je na soutěžících, aby zajistili, že vůz bude v souladu s pravidly po celou dobu závodu. V tomto konkrétním případě bylo opotřebení na zádi v oblasti definované ve zprávě technického delegáta mimo hraniční hodnoty uvedené v článku 3.5.9 písmena e) Technický předpisů FIA pro F1, a to včetně započtené tolerance opotřebení."
Diskvalifikace značně pozměnila bodovanou desítku - Norris se posunul na druhé místo a na stupně vítězů se dostal Sainz jr. Diskvalifikace rozhodně potěší tým Williams, neboť se do bodované desítky dostal oběma vozy. Logan Sargeant po několika neúspěšných závodech získal první bod své kariéry.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.