Vedení Haasu nepopírá, že jedná s Nicem Hülkenbergem o možném návratu do Formule 1 s jeho týmem. Mick Schumacher dostává ve zbytku sezóny nůž na krk: musí více bodovat a nebourat.
Před víkendovým závodem ve Spojených státech se nechal majitel týmu Gene Haas slyšet, že německý mladík musí v závěru roku bodovat, pokud si chce udržet své místo závodního pilota. Podle některých se ale již rozhodl pro jeho nahrazení Nicem Hülkenbergem.
"Potřebujeme, aby Mick nasbíral nějaké body. chceme mu dát co nejvíce času, abychom viděli, co dokáže. Pokud s námi chce zůstat, musí nám ukázat, že dokáže získat ještě pár bodů navíc. To je to, na co čekáme," říká Haas.
Poté vysvětluje, v čem spočívá hlavní problém se synem legendárního Michaela Schumachera: příliš často bourá, což tým stojí hodně peněz: "Být svým způsobem nováčkem v tomto sportu, to zkrátka nejde - je to jednoduše příliš drahé."
"Myslím, že Mick má velký potenciál, ale víte, že ty náklady jsou strašně vysoké. A on rozbil hodně aut, jež nás stále spoustu peněz, které zkrátka nemáme," vysvětluje svou pozici majitel malého amerického týmu.
"Pokud nám budete vozit body, jste Verstappen a ničíte auta, pak se s tím vyrovnáme. Ale když se nacházíte vzadu a bouráte auta, pak to je velmi náročné," pokračuje Gene Haas.
Na otázku, kolik bodů by tedy musel Mick vyjet, aby mu s ním prodloužil kontrakt, odpovídá: "No, kdyby příští závod vyhrál, tak ji ho má. Něco mezi tím je šedou oblastí." Není proto zvláštní, že se tým ohlíží po možné náhradě.
Šéf závodního týmu Günther Steiner přiznává, že již s Hülkenbergem jednali: "Hovořil jsem s ním. Znám Nica dlouhou - lépe, než Daniela [Ricciarda]. Bavíme se spolu, ale nic zatím nebylo uzavřeno."
Mick podle něj má ještě šanci: "Mám-li být upřímný, je to 50:50. Mezi Austinem a Mexikem rozhodnutí nepadne, jednoduše proto, že na to nebude čas. Po Mexiku budeme mít více času na to, abychom to probrali."
Hülkenberg jako jeden z kandidátů na post závodníka Haasu nyní plní roli rezervního jezdce Aston Martinu. Na jedné z posledních reklamních akcí prozradil, že "zvýšil intenzitu" svého tréninku. "Kdo ví, možná se v roce 2023 nebo v budoucnosti naskytne příležitost k návratu do Formule 1," uvedl. I když v rámci svých povinností nyní necestuje na všechny závodu, v Austinu bude přítomen.
Ricciardo podle něj zájem o místo v Haasu neprojevuje: "Pokud by měl zájem, nestyděl by se mi zavolat. Já jej nahánět nebudu... Pro nás by byl velkou hvězdou. Je vítězem loňského závodu. Oceňuji jej jako jezdce a nemám tušení, proč momentálně nepodává výkony. Je to na něm, aby na to přišel."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.