Bývalý technický ředitel Williamsu a 30procentní podílník Patrick Head zase trochu poodhrnul roušku tajemství kolem rozchodu BMW a Williamsu.
Zastáncem samostatného týmu BMW byl vždy Gerhard Berger, který nakonec pro nepochopení odešel. V jeho době bojoval Theissen o setrvání ve spolupráci s Williamsem, nyní nastal obrat a Mario je nejžhavějším kandidátem na post šéfa stáje.
Brit je přesvědčen o tom, že za odchodem BMW stojí Mario Theissen a vysoký manažer BMW Burkhard Goeschel, přesněji řečeno jejich osobní ambice.
"Představitelé BMW Motorsport měli argumentovat tím, že bude stáj financována sponzory a v roce 2007 zaútočí na titul šampiona. To byla ale jen třpytka pro přesvědčení vedení automobilky," prohlásil Head a je přesvědčen o tom, že BMW s takovým přístupem nemůže uspět.
BMW ukázalo, že motory stavět umí, ale jak to bude se šasi? Sauber je jistě kvalitní tým, ale zkušenosti Williamsu nemá. "Cosworth je se svým motorem podstatně dál než BMW," říká pln optimismu bývalý technický ředitel a přiznává, že jediným problémem bude to, zda bude mít Cosworth prostředky na vývoj v průběhu sezony, což ale v tuto chvíli obě společnosti intenzivně řeší.
"Nepochybuji o tom, že budeme v příští sezoně konkurenceschopní. Zato BMW možná čeká velké rozčarování."
Foto: BMW Motorsport
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.