Sergio Pérez má jisto, u některých ostatních pilotů se o jejich budoucnosti licituje. Jost Capito pomalu staví Williams na nohy a zároveň řeší otázku, jakou jezdeckou sestavu v roce 2022 představit. Téměř stoprocentně bude odlišná, jde o to v jakém rozsahu.
Přestože zdaleka vše není ještě "upečeno", jako téměř hotová věc se bere odchod George Russella do Mercedesu, kde by měl nahradit Valtteri Bottase. Logicky by se nabízelo řešení, že Nicholas Latifi, kroutící u jedné z nejstarších stájí ve startovním poli druhou sezónu, povýší na post týmové jedničky. Ostatně i šéf stáje Jost Capito na přímou otázku o Latifiho budoucnosti utrousil: "Jo, řekl bych, že to tak vypadá."
Ovšem už samotná interpretace má daleko k seriózní zprávě. Kanaďan se netají, že po zisku prvních bodů v kariéře pilota F1 by třetí rok v této kategorii rád strávil na stejném místě. Po příjezdu do místa konání dalšího závodu letošního šampionátu sám sebe poměrně sebevědomě ohodnotil, ačkoliv odmítl výsledek z předchozí Grand Prix Maďarska přeceňovat.
"Rozhodně jsem přesvědčen, že výsledek z Maďarska pro mé další působení není zásadní. Ostatně nejsem to já, kdo rozhoduje. Tým dobře ví, co jsem mu schopen poskytnout. Budapešť byla výjimečná situace, nicméně jsem prokázal, že jsem schopen využít nabízené příležitosti, což bývá ve F1 základem pro průlomovou situaci," domnívá se šestadvacetiletý pilot.
Capito však nechce nic uspěchat a už dříve prohlásil, že si umí Latifiho představit jako lídra týmu na konci této sezóny. V dějišti GP Belgie byl o něco sdílnější: "Teď jím asi ještě nebude, ale opravdu se lepší závod od závodu. Odhaduji, že na konci sezóny už na tuto roli bude připraven. Spolupráce s inženýry je na velmi dobré úrovni, má jasno o směru, kterým se má ubírat vývoj vozu, s týmem je spokojen a k sobě samotnému je hodně náročný. Stejně tak si myslím, že se hodně naučil od George. Tráví spolu hodně času na trati i mimo ni, spolupracují, mají výborný profesionální vztah. To mě opravňuje k názoru, že Niki koncem roku bude připraven na post jedničky," vysvětluje Capito.
Samozřejmě pokud se Russellův odchod stane skutečností, může Williams volit z několika variant. V záloze má testpilota Jacka Aitkena, na svou další šanci, či ještě jeden comeback čekají velmi dobří piloti Nico Hülkenberg nebo Daniil Kvjat se solidním zázemím. Navíc se může odehrát i vzájemná výměna a za Russella by se do Williamsu vrátil Valtteri Bottas. Ani to není žádná nesmyslná utopie.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?
Test pneumatik Pirelli na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya ve středu zakončili Lewis Hamilton, Charles Leclerc a Oscar Piastri, kteří si vyzkoušeli nové pneumatiky pro sezónu 2026.
Formule 1 dnes oznámila novou spolupráci, podle které bude šampaňské značky Moët & Chandon oficiálně podáváno na stupních vítězů po závodech Velké ceny.
Lewis Hamilton opět ukázal svou štědrou stránku. Po více než deseti letech v týmu Mercedes, kde dosáhl mnoha úspěchů, obdaroval všechny zaměstnance svého bývalého zaměstnavatele. Jeho podobizna z Monaka 2019, kterou vytvořil britský umělec Paul Oz, teď zdobí centrálu Mercedesu v Brackley.
Jean Todt, bývalý šéf Ferrari, potvrdil, že více než deset let po vážné nehodě, která změnila život Michaela Schumachera, jej stále pravidelně navštěvuje.
Carlos Sainz, který se připojil k Williamsu, by mohl mít na tento tým podobný vliv, jaký měl přestup Lewise Hamiltona do Ferrari nebo Adrian Neweyho do Aston Martinu. I když jde o silná tvrzení, pro tým, který dlouhodobě zápasí s výsledky, jsou zkušenosti bývalého pilota Ferrari a McLarenu neocenitelné. Tento názor sdílí i šéf Williamsu James Vowles.