Ferrari vstoupilo do letošní sezony s částečně obměněnou jezdeckou sestavou. Po boku Charlesa Leclerca se objevil Carlos Sainz, který se v Maranellu dokázal velmi dobře zabydlet.
Tento fakt nejlíp dokládá pohled na průběžnou tabulku jezdeckého šampionátu, v ní je Sainz šestý s tříbodovým náskokem na Leclerca. Při srovnání s loňskou mizérií Sebastiana Vettela je tak na první pohled patrné, že Scuderia disponuje o poznání vyrovnanějším jezdeckým tandemem.
Potvrzuje to i šéf týmu Mattia Binotto, který si dokonce myslí, že nyní mají v Maranellu nejlepší jezdeckou sestavu napříč celým startovním roštem. „Jsem velmi spokojený. Těch důvodů je několik, hlavně si myslím, že máme nejlepší jezdeckou sestavu v poli. Oba kluci na sebe vzájemně tlačí, což je motivuje k lepším výkonům."
Ferrari letos získalo dvě pole position, o obě se přitom postaral Charles Leclerc. Poprvé v Monaku, kde se ale nakonec závod musel bez Monačana obejít a podruhé v Baku. Největší šanci na vítězství měl Leclerc v Silverstone, kde ještě tři kola před koncem vedl. v úplném závěru jej však předčil Hamilton. To Sainz vystoupal na bednu v Monaku a také na Hungaroringu, byť v tomto případě dodatečně po diskvalifikaci Sebastiana Vettela.
„Měli jsme velkou šanci, abychom vyhráli v Monaku, ale to nám bohužel nevyšlo. Totéž platí o Silverstone. Carlos se v týmu velmi dobře adaptoval. je pro Charlese laťkou, takže se vzájemně zlepšují. Při pohledu na Pohár konstruktérů je evidentní, jak důležité je mít dva vyrovnané jezdce. Jsem si jistý, že tihle dva chlapci pro nás v budoucnu získají velké úspěchy," dodává boss Scuderie.
Je však otázkou, zda k tomu dojde v éře Matii Binotta. Zákulisní zdroje hovoří o tom, že současné vedení Scuderie má příští rok poslední možnost k tomu, aby (konečně) postavilo nejlepší vůz v poli. Bez něj se totiž neobejdou ani ti nejlepší piloti. Pokud se to Binottovi a spol. nepodaří, dají se čekat velké změny.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?
Test pneumatik Pirelli na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya ve středu zakončili Lewis Hamilton, Charles Leclerc a Oscar Piastri, kteří si vyzkoušeli nové pneumatiky pro sezónu 2026.
Formule 1 dnes oznámila novou spolupráci, podle které bude šampaňské značky Moët & Chandon oficiálně podáváno na stupních vítězů po závodech Velké ceny.
Lewis Hamilton opět ukázal svou štědrou stránku. Po více než deseti letech v týmu Mercedes, kde dosáhl mnoha úspěchů, obdaroval všechny zaměstnance svého bývalého zaměstnavatele. Jeho podobizna z Monaka 2019, kterou vytvořil britský umělec Paul Oz, teď zdobí centrálu Mercedesu v Brackley.
Jean Todt, bývalý šéf Ferrari, potvrdil, že více než deset let po vážné nehodě, která změnila život Michaela Schumachera, jej stále pravidelně navštěvuje.
Carlos Sainz, který se připojil k Williamsu, by mohl mít na tento tým podobný vliv, jaký měl přestup Lewise Hamiltona do Ferrari nebo Adrian Neweyho do Aston Martinu. I když jde o silná tvrzení, pro tým, který dlouhodobě zápasí s výsledky, jsou zkušenosti bývalého pilota Ferrari a McLarenu neocenitelné. Tento názor sdílí i šéf Williamsu James Vowles.