Stoffel Vandoorne patřil svého času k velkým talentům Formule 1. Když v roce 2016 zaskakoval za zraněného Fernanda Alonsa a hned při své premiéře získal mistrovský bod, byla mu v královně motorsportu prorokována velká budoucnost.
Jenže k té nakonec nikdy nedošlo. Belgičan sice dostal závodní sedačku pro sezony 2017 a 2018, jeho výsledky však dobré nebyly. Objektivně řečeno se po boku Fernanda Alonsa trápil. Výrazně. Po dvou letech pak dal Wokingu sbohem.
Nutno však podotknout, že Vandoorne nenačasoval svůj příchod do McLarenu ideálně. Tradiční stáj se toho času trápila s nespolehlivou a slabou pohonnou jednotkou. Po Stoffelově odchodu došlo k restrukturalizaci týmu. Nabízí se proto otázka, jestli by se nynější pilot Formule E prosadil v konkurenceschopnějším monopostu.
„Jsem rád zejména za to, že jsem se do F1 vůbec dostal. Už to pro mě hodně znamená. McLaren mou kariéru podporoval velmi dlouho, dost možná bych bez jejich podpory tak daleko nedošel. Nakonec mi dali příležitost i na samotném vrcholu pyramidy, ale je pravda, že co se týče načasování, bylo to dost možná nejhorší období McLarenu v historii. Tým se trápil ve strukturální oblasti i v oblasti konkurenceschopnosti vozu," vzpomíná Belgičan.
Po konci u McLarenu zamířil Vandoorne k Mercedesu kde vykonává roli vývojového pilota stáje Formule 1, ale především se soustředí na Formuli E, kde hájí barvy továrního týmu. Právě v tomto šampionátu také vidí svou další budoucnost
„Popravdě jsem spokojený ve Formuli E. Tady taky vidím svou další budoucnost. Užívám si, že jsem zapojený do obou programů, jak do Formule 1, tak i do Formule E. To je fajn pocit, oběma divizím tak můžu přinést nějaké zkušenosti," uzavírá.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.