Kolize v prvním kole Grand Prix na Silverstone rozvířila velké množství emocí, dohadů a názorů. Obě zúčastněné strany a jejich fanoušci se na věci dívají odlišně - ona "poškozenější" část dokonce zvažuje zásadní požadavek.
Incident v Copse Corner znamenal pro Verstappena nejen nebezpečný náraz do bariéry, následné lékařské vyšetření a zásadní úbytek bodů v šampionátu: jeho náskok se smrskl na pouhých osm bodů. Závodní komisaři v pauze po přerušení závodu prošetřili celou záležitost a výsledkem bylo trestných deset vteřin pro Hamiltona. To ovšem Red Bull odmítá akceptovat.
Dr. Helmut Marko poměrně rozhořčeně v rozhovoru pro Sky German prohlásil, že v případě kolize Verstappena a Hamiltona už vůbec nešlo o pouhý závodní incident, ale událost zcela výjimečnou. "U této situace už s běžným sportovním řádem nevystačíte. Nevím, jaký by měl být maximální trest, ale tak nebezpečné a bezohledné chování jako v případě Hamiltona by mělo být potrestáno vyloučením pro příští závod nebo něčím podobným! Pokud závodník takto kontaktuje předním kolem naše zadní kolo, pak už to není závodní nehoda v nejrychlejší zatáčce okruhu. To je nedbalost a imunita vůči nebezpečnému jednání," dštil síru a oheň na Hamiltona Marko, mimochodem bývalý závodník, jenž až do svého úrazu oka v Grand Prix Francie 1972 pilotoval vozy BRM a byl soupeřem Niki Laudy.
Když se Marko dozvěděl, že Mercedes klade vinu za nehodu Verstappenovi, opět se rozčílil: "Pak jsou všichni slepí! Záznamy nám to jasně ukázaly. Levým předním kolem najel do Verstappenova pravého zadního a poslal ho do bariéry." Red Bull dále uvedl, že při nárazu do pásu použitých pneumatik čelil Verstappen nárazu v hodnotě 51G. Závod musel být přerušen, aby bariéra byla opět bezpečná a funkční.
"Podle mě jedinou a plnou vinu nese Hamilton, jenž v této pozici nikdy neměl být. Mohla to být až tragická nehoda, díky bohu, že z ní Max vyvázl bez úhony. Doufám, že tento případ řádně a odpovědně posoudíš," poslal Marko vzkaz řediteli F1 Michaelu Masimu.
Svou trochou do mlýna přispěl i Christian Horner, šéf týmu. Podle něj je způsob chování Hamiltona nedůstojný jeho pověsti. "Myslím, že to byl zoufalý tah. Nezdařil se mu manévr v první části rovinky, s nímž zjevně počítal, pak to byl jen ubohý pokus, kdy to zkusil vnitřkem, což se jednoduše nedělá. Víte to stejně dobře jako kdokoli jiný. Copse Corner je jednou z nejrychlejších zatáček na světě. Tohle byla špinavost!" uvedl pro stanici Channel 4 Horner.
Zároveň dodal informace o prvních reakcích na Verstappenovu nehodu: "Viděli jsme ho odcházet, byl opravdu hodně vytočený. Zamířil do zdravotního centra ke kontrole, víte, byla to obrovská úleva, když jsem viděl, jak vylezl ven. Vždyť se to stalo v jedné z nejrychlejších zatáček v kalendáři F1," dodal Horner.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.