Odpolední trénink zvládl ve Francii nejlépe Max Verstappen, jehož následovali jezdci Mercedesu.
Druhý trénink probíhal podle podobných not jako ten první. Na čele se od jeho počátku usadili Bottas s Hamiltonem, které následovali Verstappen s Pérezem. Zdá se, že Mercedes je na tom zatím během tohoto víkendu o něco lépe. Černé vozy vypadají na trati jistěji a stabilněji - Verstappen se sice snaží, ale zatím to nestačí.
Navíc Holanďan po agresivním přejezdu přes obrubník poškodil svůj vůz. Na trati z něj zůstaly úlomky, načež Max musel zamířit do boxů. Náladu si Max zlepšil o chvíli později při kvalifikační simulaci, kdy se dokázal o kousíček dostat na první místo průběžného pořadí.
So far, so fast for @alo_oficial The Spaniard is P4, 0.468s behind Verstappen's time, with around 15 minutes to go in FP2 👍#FrenchGP 🇫🇷 #F1 pic.twitter.com/4GsbHkexRJ
— Formula 1 (@F1) June 18, 2021Střed pole byl mimořádně vyrovnaný. Zdá se, že Alpine, Ferrari, AlphaTauri a McLaren si budou během francouzského závodního víkendu velmi blízko. Zdá se, že především Alpine má na domácím okruhu velmi dobrou formu, neboť Alonso s Oconem předvádí kvalitní výkony.
Aston Martin, Williams a Haas už měli výraznější manko. Zajímavé je, že prvních třináct pilotů se vešlo do do rozmezí jedné vteřiny. V simulaci závodního tempa vypadal Mercedes s Red Bullem srovnatelně, takže ve zbytku závodního víkendu by nás měla čekat zajímavá podívaná.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?
Test pneumatik Pirelli na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya ve středu zakončili Lewis Hamilton, Charles Leclerc a Oscar Piastri, kteří si vyzkoušeli nové pneumatiky pro sezónu 2026.
Formule 1 dnes oznámila novou spolupráci, podle které bude šampaňské značky Moët & Chandon oficiálně podáváno na stupních vítězů po závodech Velké ceny.
Lewis Hamilton opět ukázal svou štědrou stránku. Po více než deseti letech v týmu Mercedes, kde dosáhl mnoha úspěchů, obdaroval všechny zaměstnance svého bývalého zaměstnavatele. Jeho podobizna z Monaka 2019, kterou vytvořil britský umělec Paul Oz, teď zdobí centrálu Mercedesu v Brackley.
Jean Todt, bývalý šéf Ferrari, potvrdil, že více než deset let po vážné nehodě, která změnila život Michaela Schumachera, jej stále pravidelně navštěvuje.
Carlos Sainz, který se připojil k Williamsu, by mohl mít na tento tým podobný vliv, jaký měl přestup Lewise Hamiltona do Ferrari nebo Adrian Neweyho do Aston Martinu. I když jde o silná tvrzení, pro tým, který dlouhodobě zápasí s výsledky, jsou zkušenosti bývalého pilota Ferrari a McLarenu neocenitelné. Tento názor sdílí i šéf Williamsu James Vowles.