Odpolední trénink zvládl ve Francii nejlépe Max Verstappen, jehož následovali jezdci Mercedesu.
Druhý trénink probíhal podle podobných not jako ten první. Na čele se od jeho počátku usadili Bottas s Hamiltonem, které následovali Verstappen s Pérezem. Zdá se, že Mercedes je na tom zatím během tohoto víkendu o něco lépe. Černé vozy vypadají na trati jistěji a stabilněji - Verstappen se sice snaží, ale zatím to nestačí.
Navíc Holanďan po agresivním přejezdu přes obrubník poškodil svůj vůz. Na trati z něj zůstaly úlomky, načež Max musel zamířit do boxů. Náladu si Max zlepšil o chvíli později při kvalifikační simulaci, kdy se dokázal o kousíček dostat na první místo průběžného pořadí.
So far, so fast for @alo_oficial The Spaniard is P4, 0.468s behind Verstappen's time, with around 15 minutes to go in FP2 👍#FrenchGP 🇫🇷 #F1 pic.twitter.com/4GsbHkexRJ
— Formula 1 (@F1) June 18, 2021Střed pole byl mimořádně vyrovnaný. Zdá se, že Alpine, Ferrari, AlphaTauri a McLaren si budou během francouzského závodního víkendu velmi blízko. Zdá se, že především Alpine má na domácím okruhu velmi dobrou formu, neboť Alonso s Oconem předvádí kvalitní výkony.
Aston Martin, Williams a Haas už měli výraznější manko. Zajímavé je, že prvních třináct pilotů se vešlo do do rozmezí jedné vteřiny. V simulaci závodního tempa vypadal Mercedes s Red Bullem srovnatelně, takže ve zbytku závodního víkendu by nás měla čekat zajímavá podívaná.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.