Odpolední trénink zvládl ve Francii nejlépe Max Verstappen, jehož následovali jezdci Mercedesu.
Druhý trénink probíhal podle podobných not jako ten první. Na čele se od jeho počátku usadili Bottas s Hamiltonem, které následovali Verstappen s Pérezem. Zdá se, že Mercedes je na tom zatím během tohoto víkendu o něco lépe. Černé vozy vypadají na trati jistěji a stabilněji - Verstappen se sice snaží, ale zatím to nestačí.
Navíc Holanďan po agresivním přejezdu přes obrubník poškodil svůj vůz. Na trati z něj zůstaly úlomky, načež Max musel zamířit do boxů. Náladu si Max zlepšil o chvíli později při kvalifikační simulaci, kdy se dokázal o kousíček dostat na první místo průběžného pořadí.
So far, so fast for @alo_oficial The Spaniard is P4, 0.468s behind Verstappen's time, with around 15 minutes to go in FP2 👍#FrenchGP 🇫🇷 #F1 pic.twitter.com/4GsbHkexRJ
— Formula 1 (@F1) June 18, 2021Střed pole byl mimořádně vyrovnaný. Zdá se, že Alpine, Ferrari, AlphaTauri a McLaren si budou během francouzského závodního víkendu velmi blízko. Zdá se, že především Alpine má na domácím okruhu velmi dobrou formu, neboť Alonso s Oconem předvádí kvalitní výkony.
Aston Martin, Williams a Haas už měli výraznější manko. Zajímavé je, že prvních třináct pilotů se vešlo do do rozmezí jedné vteřiny. V simulaci závodního tempa vypadal Mercedes s Red Bullem srovnatelně, takže ve zbytku závodního víkendu by nás měla čekat zajímavá podívaná.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.