V předvečer tréninkových jízd na GP Monaka oznámil McLaren, že jeho jezdecká sestava se v nejbližších letech nezmění. Oranžový monopost budou i nadále pilotovat Lando Norris a Daniel Ricciardo.
Je jasno. McLaren dnes oficiálně potvrdil, že vedle Daniela Ricciarda bude i v dalších sezonách závodit Lando Norris. Mladý Brit podepsal ve Wokingu dlouhodobý kontrakt, přičemž přesná délka jeho trvání nebyla specifikována. Je však jasné, že si britský tým zachová jezdeckou stabilitu. Norris hájil jeho barvy už v juniorských sériích a svůj debut ve Formuli 1 zažil v ročníku 2019. Od té doby má na svém kontě dvě pódia.
„Cítím se být součástí rodiny McLaren. Nedovedu si představit, že bych byl teď někde jinde. McLaren mě podporoval už v juniorských formulových sériích, díky této podpoře jsem se mohl hodně zlepšit," říká.
More years at McLaren incoming. 🙌🤩 @LandoNorris pic.twitter.com/HDKWK4EDAe
— McLaren (@McLarenF1) May 19, 2021„Můj cíl je jasný - chci s McLarenem získat titul mistra světa. Od roku 2019 jsme ušli obrovský kus cesty a neustále se zlepšujeme. I proto věřím, že jsem na tom správném místě," dodává.
Spokojeností hýří také šéf týmu Andreas Seidl. „Prodloužení kontraktu s Landem bylo pro nás prioritou. Už od své nováčkovské sezony se ukazuje jakožto velmi talentovaný pilot, který je na trati pro ostatní zdatným soupeřem. V Landovi a Danielovi máme nesmírně talentovanou jezdeckou sestavu, která je dobrým signálem s ohledem na další budoucnost týmu od sezony 2022."
Continue game? 🎮📝 @LandoNorris pic.twitter.com/udFRMV3EGG
— McLaren (@McLarenF1) May 19, 2021Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.