Letošek je pro Ferrari přechodným rokem. S pokrokem učiněným během zimy jsou sice v Maranellu spokojeni, ale i tak se už teď soustředí zejména na vůz pro rok 2022, jak prozrazuje Mattia Binotto.
Letošní sezona začala pro Ferrari celkem obstojně. Stáj z Maranella obsadila v Bahrajnu šesté a osmé místo, což po loňském fiasku kvituje s povděkem. Přesto mají její výkony k ideálu ještě hodně daleko, třebaže Scuderia vnímá pozitivní trend, za který je ráda.
„Hodně jsme zlepšili náš motor, což je vidět i u zákaznických týmů. Výrazně lépe nám funguje rovněž aerodynamika, se kterou je spojena korekce dat. Je to složka několika různých aspektů, které vedou k úspěchu. Musím říct, že pociťuji velkou úlevou, mám velkou radost, že se nám pozitivní signály z testů potvrdily také v závodě," říká šéf týmu Mattia Binotto spokojeně.
Jenže propast vůči elitním stájím je v případě Ferrari stále ohromná a v Maranellu to dobře vědí. Z tohoto důvodu jsou jejich letošní cíle skromné - spokojenost by panovala s tím, kdyby červený overal stanul alespoň jednou na nejvyšším stupínku. Prioritu už nyní dostává rok 2022, který přinese revoluční pravidla.
„Naše manko na špičku je pořád obrovské. Je jasné, že se bude lišit okruh od okruhu, ale je potřeba si říct, že letošní vůz už teď nemá vývojovou prioritu. Nebudeme ho příliš vylepšovat, protože se soustředíme na projekt 2022," dodává Binotto.
Právě to se může ukázat jako velký trumf, neboť to vypadá, že Red Bull s Mercedesem budou muset bojovat na dvou frontách, odepsat letošní auto by se totiž rovnalo zahození šance na mistrovský titul. Nalezne Ferrari příští rok svou dřívější slávu?
Většina týmů Formule 1 představila pro Grand Prix USA speciální lakování, která slibují vizuálně atraktivní podívanou.
Ve středu se v Londýně nečekaně setkali tři nejvlivnější osobnosti F1, což vzbudilo pozornost a překvapení mezi fanoušky i odborníky motorsportu.
Mercedes po několika měsících spekulací konečně oznámil, kdo bude tvořit jejich jezdeckou dvojici v revolučním roce 2026.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.