Nový vůz Ferrari pro příští sezonu už je z většiny hotový. V Maranellu jej hodlají dále vyvíjet pouze v případě, že situace bude velmi špatná.
Sezona 2021 bude poslední, ve které budou platit současná technická pravidla, od roku 2022 totiž vstoupí v platnost zbrusu nové regule, ty nejen vzhled monopostů, ale také jejich celkovou účinnost diametrálně změní. Týmy už proto logicky přemýšlejí o vývoji těchto revolučních strojů, v aerodynamickém tunelu je budou moci začít testovat od ledna, čehož naprostá většina startovního pole využije. Ročník 2021 tak bude spíše překlenovací.
Tento postup plánují také u Ferrari - Scuderia letos zažila jednu ze svých nejhorších sezon za několik posledních dekád, přičemž vývoj vozu pro následující rok poběží pouze v případě, že bude hrozit stejně špatná sezona jako byla ta letošní.
„Rok 2022 pro nás bude prioritou, začnou platit úplně nová technická pravidla, přičemž pokud se na jeho začátku ocitnete v nevýhodné pozici, bude složité to dohnat," má jasno Mattia Binotto.
A pokračuje. „Vůz pro příští rok budeme vyvíjet pouze v případě, že to bude velmi špatné. Ferrari si nemůže dovolit tak špatnou sezonu jako byla ta letošní, to je neakceptovatelné. Pokud tedy bude potřeba něco opravit, tak to opravíme.
Prvotní náznaky vypadají dobře, ale nikdy nevíte, co dělají soupeři, uvidí se až na trati. Musíme to vzít s pokorou, každý musí začít sám u sebe a podat nejlepší možný výkon, lepší než loni. Rozhodně už nechceme tak špatnou sezonu. Vůz pro příští rok už je prakticky hotový," uzavírá.
V červeném se příští rok objeví Charles Leclerc a Carlos Sainz. Dostanou k dispozici kvalitní vůz, nebo to bude v případě Ferrari další trápení? To je otázka, na kterou se snaží nalézt odpověď snad všichni fanoušci tradiční stáje. Scuderia si hodně slibuje od nového motoru i významně přepracované zadní části monopostu.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.
Výkonnostní propad Red Bullu s monopostem RB21 nabírá na obrátkách – po sérii nepřesvědčivých výsledků se tým propadl až na čtvrtou příčku Poháru konstruktérů.
Svět Formule 1 celý týden žije odchodem Christiana Hornera z Red Bullu. Své stanovisko k této události už vyjádřil i jeden z mistrů světa.
Will Buxton a Jennie Gow se zamýšlejí nad tím, kam by mohla vést další kariérní cesta Christiana Hornera, pokud by opustil Red Bull. Zvažují jak jeho možný přesun do vedení F1, tak i variantu dočasného ústupu z veřejného prostoru.