Dnes bylo definitivně oznámeno, že GP Brazílie setrvá na okruhu Interlagos. Nová smlouva platí do roku 2025.
GP Brazílie se stěhovat nebude. Alespoň zatím. Dnes bylo oznámeno prodloužení smlouvy se stávajícím hostitelem Velké ceny - okruhem Interlagos. Nové partnerství bude trvat minimálně do roku 2025, zdá se tedy, že přesun závodu do Ria je prozatím pasé. Interlagos patří mezi nejklasičtější destinace v kalendáři Formule 1, na slavném okruhu se už odehrálo mnoho nezapomenutelných bitev, triumfů i porážek.
Interlagos však získá nového promotéra, je jím společnost Brasil Motorsport, se kterou je úzce provázán koncern Mubadala Abú Zabí, který byl dříve partnerem a stejně tak akcionářem Ferrari. Na vozech stáje z Maranella se jeho loga objevovala zhruba před deseti lety.
„S potěšením oznamujeme, že Formule 1 uzavřela novou smlouvu s okruhem Interlagos do sezony 2025. Zároveň se těšíme na spolupráci s novým promotérem. Brazílie je pro Formuli 1 důležitým trhem, který má ve světe motorsportu dlouhou historii," říká Chase Carey.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.