Sergio Pérez přiznává, že jeho jedinou reálnou možností pro setrvání ve Formuli 1 je angažmá u Red Bullu. Rád by dostal odpověď co nejdříve, zatímco Alex Albon dostal ultimátum.
Dříve se hovořilo například o možnosti, že by Sergio Pérez získal místo u Williamsu, ale těmto spekulacím je nyní konec. "Asi jsem způsobil trošku nedorozumění, za to se omlouvám," uvedl dnes šéf týmu Simon Roberts s tím, že rozhodnutí oznámené ještě Claire Williamsovou platí. V roce 2021 budou pokračovat s dvojicí Russell, Latifi. "Jsme s nimi spokojeni a těšíme se na další spolupráci," dodal Roberts.
Dnes navíc také oznámila své jezdecké složení stáj Alfa Romeo, která pokračuje s dvojicí Räikkönen, Giovinazzi. Své místo u týmu Alpha Tauri má také potvrzeno Pierr Gasly. Volno je tak v podstatě už jen u Haasu, kde se však jako nejžhavější kandidáti jeví Nikita Mazepin a Mick Schumacher. Pérez se prý soustředí na Red Bull. "Vidím to tak," odpověděl na otázku, zda je to Red Bull nebo nic v rozhovoru pro britskou televizní stanici Sky Sports.
"Chci pokračovat v F1, ale jak jsem vždy říkal, musí to být správný projekt, musí to sednout. Není to můj první nebo druhý rok, už jsem tu deset let a ať už chci pokračovat sebevíc, vím, že to musí být správně. Je to trošku horké křeslo, že? Ale je to příležitost být ve špičkovém týmu, bojují s Mercedesy téměř v každém závodě. Jsou sice pozadu, ale pokud je tým, který má potenciál s nimi bojovat, je to rozhodně Red Bull," prozradil Mexičan na tiskové konferenci s tím, že jediným problémem pro něj je čas. "Blíží se konec roku a je důležité, aby týmy i jezdci měli jasno a rozhodnuto. Dívám se na všechny své možnosti a nemohu čekat moc dlouho," dodal.
Nebojuje však jen se stávajícím pilotem Red Bullu, Albonem, ale podle všeho také s Nicem Hülkenbergem. Kdo si nakonec vytáhne černého Petra? Na to si ještě chvíli budeme muset počkat.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.