Sergio Pérez přiznává, že jeho jedinou reálnou možností pro setrvání ve Formuli 1 je angažmá u Red Bullu. Rád by dostal odpověď co nejdříve, zatímco Alex Albon dostal ultimátum.
Dříve se hovořilo například o možnosti, že by Sergio Pérez získal místo u Williamsu, ale těmto spekulacím je nyní konec. "Asi jsem způsobil trošku nedorozumění, za to se omlouvám," uvedl dnes šéf týmu Simon Roberts s tím, že rozhodnutí oznámené ještě Claire Williamsovou platí. V roce 2021 budou pokračovat s dvojicí Russell, Latifi. "Jsme s nimi spokojeni a těšíme se na další spolupráci," dodal Roberts.
Dnes navíc také oznámila své jezdecké složení stáj Alfa Romeo, která pokračuje s dvojicí Räikkönen, Giovinazzi. Své místo u týmu Alpha Tauri má také potvrzeno Pierr Gasly. Volno je tak v podstatě už jen u Haasu, kde se však jako nejžhavější kandidáti jeví Nikita Mazepin a Mick Schumacher. Pérez se prý soustředí na Red Bull. "Vidím to tak," odpověděl na otázku, zda je to Red Bull nebo nic v rozhovoru pro britskou televizní stanici Sky Sports.
"Chci pokračovat v F1, ale jak jsem vždy říkal, musí to být správný projekt, musí to sednout. Není to můj první nebo druhý rok, už jsem tu deset let a ať už chci pokračovat sebevíc, vím, že to musí být správně. Je to trošku horké křeslo, že? Ale je to příležitost být ve špičkovém týmu, bojují s Mercedesy téměř v každém závodě. Jsou sice pozadu, ale pokud je tým, který má potenciál s nimi bojovat, je to rozhodně Red Bull," prozradil Mexičan na tiskové konferenci s tím, že jediným problémem pro něj je čas. "Blíží se konec roku a je důležité, aby týmy i jezdci měli jasno a rozhodnuto. Dívám se na všechny své možnosti a nemohu čekat moc dlouho," dodal.
Nebojuje však jen se stávajícím pilotem Red Bullu, Albonem, ale podle všeho také s Nicem Hülkenbergem. Kdo si nakonec vytáhne černého Petra? Na to si ještě chvíli budeme muset počkat.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.