Svět rychlých kol opustil bývalý pilot formule 1 a dlouholetý účastník závodu na 24 hodin v Le Mans, Francois Migault.
Bývalý pilot formule 1 a mnohonásobný účastník závodu na 24 hodin v Le Mans, Francois Migault, opustil tento svět ve svých 67 letech.
Migault vstoupil do světa formule 1 v roce 1972 s týmem Connew ve Velké ceně Rakouska a zapsal se do historických análů, protože tak zaznamenal jediný start jmenovaného vozu. Do světa velkých cen se vrátil po roční přestávce, v roce 1974 v barvách týmu BRM absolvoval celou sezonu. Následující rok pokoušel štěstěnu v týmu Grahama Hilla. Tímto se uzavírá krátká kariera sympatického Francouze. Vrcholem jeho snažení tak zůstává 14. Místo z Velké ceny Francie 1974.
Výraznějších úspěchů dosáhl ve svém rodném městě, v Le Mans. Pří slavné čtyřiadvacetihodinovce se dokázal několikrát protlačit na stupně vítězů, v letech 1974 a 1981 byl třetí a v roce 1978 vybojoval druhé místo. Jeho posledním závodem na okruhu v Le Mans, byl ten z roku 2002, ale s vozem Dome S101 závod nedokončil.
O deset let později prohrává svůj boj se zákeřnou nemocí – rakovinou.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.