Němec Sebastian Vettel vybojoval v neděli v Abú Zabí svůj první titul mistra světa F1 a zařadil se tak do seznamu vítězů šampionátu, který se koná od roku 1950.
ROK - MISTR SVĚTA 1950 - Giuseppe "Nino" Farina (It./Alfa Romeo) 1951 - Juan Manuel Fangio (Arg./Alfa Romeo) 1952 - Alberto Ascari (It./Ferrari) 1953 - Alberto Ascari (It./Ferrari) 1954 - Juan Manuel Fangio (Arg./Mercedes) 1955 - Juan Manuel Fangio (Arg./Mercedes) 1956 - Juan Manuel Fangio (Arg./Lancia Ferrari) 1957 - Juan Manuel Fangio (Arg./Maserati) 1958 - Mike Hawthorn (Brit./Ferrari) 1959 - Jack Brabham (Austr./Cooper-Climax) 1960 - Jack Brabham (Austr./Cooper-Climax) 1961 - Phil Hill (USA/Ferrari) 1962 - Graham Hill (Brit./BRM) 1963 - Jim Clark (Brit./Lotus-Climax) 1964 - John Surtees (Brit./Ferrari) 1965 - Jim Clark (Brit./Lotus-Climax) 1966 - Jack Brabham (Austr./Brabham-Repco) 1967 - Denny Hulme (Austr./Brabham-Repco) 1968 - Graham Hill (Brit./Lotus-Ford) 1969 - Jackie Stewart (Brit./Matra) 1970 - Jochen Rindt (Rak./Lotus-Ford) 1971 - Jackie Stewart (Brit./Tyrell-Ford) 1972 - Emerson Fittipaldi (Braz./Lotus-Ford) 1973 - Jackie Stewart (Brit./Tyrell-Ford) 1974 - Emerson Fittipaldi (Braz./McLaren) 1975 - Niki Lauda (Rak./Ferrari) 1976 - James Hunt (Brit./McLaren) 1977 - Niki Lauda (Rak./Ferrari) 1978 - Mario Andretti (USA/Lotus-Ford) 1979 - Jody Scheckter (JAR/Ferrari) 1980 - Alan Jones (Aust./Williams-Ford) 1981 - Nelson Piquet (Braz./Brabham) 1982 - Keke Rosberg (Fin./Williams-Ford) 1983 - Nelson Piquet (Braz./Brabham) 1984 - Niki Lauda (Rak./McLaren-Porsche) 1985 - Alain Prost (Fr./McLaren-Porsche) 1986 - Alain Prost (Fr./McLaren-Porsche) 1987 - Nelson Piquet (Braz./Williams-Honda) 1988 - Ayrton Senna (Braz./McLaren-Honda) 1989 - Alain Prost (Fr./McLaren-Honda) 1990 - Ayrton Senna (Braz./McLaren-Honda) 1991 - Ayrton Senna (Braz./McLaren-Honda) 1992 - Nigel Mansell (Brit./Williams-Renault) 1993 - Alain Prost (Fr./Williams-Renault) 1994 - Michael Schumacher (Něm./Benetton-Ford) 1995 - Micheal Schumacher (Něm./Benetton-Renault) 1996 - Damon Hill (Brit./Williams-Renault) 1997 - Jacques Villeneuve (Kan./Williams-Renault) 1998 - Mika Häkkinen (Fin./McLaren-Mercedes) 1999 - Mika Häkkinen (Fin./McLaren-Mercedes) 2000 - Michael Schumacher (Něm./Ferrari) 2001 - Michael Schumacher (Něm./Ferrari) 2002 - Michael Schumacher (Něm./Ferrari) 2003 - Michael Schumacher (Něm./Ferrari) 2004 - Michael Schumacher (Něm./Ferrari) 2005 - Fernando Alonso (Špan./Renault) 2006 - Fernando Alonso (Špan./Renault) 2007 - Kimi Räikkönen (Fin./Ferrari) 2008 - Lewis Hamilton (Brit./McLaren)2009 - Jenson Button (Brit./Brawn GP)2010 - Sebastian Vettel (Něm./Red Bull)
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.