Odpolední akce v Soči převrátila hodnoty z prvního tréninku, což bylo překvapivé asi nejvíc v případě Red Bullu. Rozhodnuto bylo po 30 minutách, nadále se piloti věnovali pečlivé přípravě na samotný závod.
Počasí zůstalo de facto neměnné, vzduch vykazoval 21 °C, trať "sálala" horkem o sedm stupňů více. S 60 % vlhkostí vzduchu a větrem 6,1 km/h se jednalo o velice příjemné podmínky, nakonec se nenaplnily ani varovné hlasy jako v případě Räikkönena, který na samotném začátku avizoval pár kapek vody na svém hledí.
První vyjela na trať dvojice McLarenů a Stoffel Vandoorne si zapsal první měřený výkon: 1:37,819. Vzápětí se ale do čela dostal Vettel časem 1:35,372. Piloti v první části nasadili ultraměkkou směs, jen Gasly a Bottas zkusili hyperměkkou.
Pro někoho možná překvapivě se zakrátko do čela prosadil Verstappen (1:34,433) a kupodivu na něj nestačili ani oba piloti Mercedesů (Hamilton: 1:35,170, Bottas 1:34,643) a Max zakrátko svůj čas ještě zlepšil na 1:34,164. Ferrari překvapivě tahal za kratší konec, zvláště když se před mírně zlepšujícího Vettela (1:34,984) dostal i Ricciardo. Räikkönen nebyl docela ve své kůži, první pokus zazdil už v zatáčce 2, kdy se nevešel na vymezenou trať a musel za její okraj.
Kolem poloviny závodu si nazuli hyperměkké pneu i ti, kteří zatím měli pouze ultraměkkou směs, výsledkem čehož poskočil do čela nejdřív Bottas, ačkoliv mu hrubě nevyšla poslední zatáčka před cílovou čarou. Jenže to byl opět Hamilton, kdo vzápětí kontroval. Také Verstappen měl snahu, ale jenom stáhl na obhájce titulu značnou ztrátu. Do rádia se vyjádřil v tom smyslu, že jeho auto je pomalé - naprosto všude.
V druhé polovině se už spíš experimentovalo se závodním módem, v níž si piloti Red Bullu stěžovali na silné opotřebení levých předních pneumatik. Vettelovi se nedařilo, navíc ve 13. zatáčce nedobrzdil a po hodinách do ní vplul zadní částí napřed. V závodní simulaci kroužili piloti kola o 6 - 8 vteřin pomaleji, takže trénink upadl pouze do "pozorovacího módu". Někteří piloti vyzkoušeli i nejtvrdší směs víkendu - žlutě označené pneumatiky, ale i oni zůstávali ve zmíněném rozsahu.
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.