BMW Sauber - REVIEW; Hazard v podobě suchého nastavení v kvalifikaci byl klíčem k dnešnímu druhému místu polského jezdce. S přehřívajícím vozem si dnes dojel pro nejpřesvědčivější výsledek sezóny. Heidfeld měl problém s tankovacím zařízením, takže mu došel benzín.
Robert Kubica, 2Pro náš tým to je velmi obtížná sezóna. Myslím, že včera jsme udělali velký kus práce. Věděli jsme, že dnes by měl být závod zajet na suchu, takže jsme se rozhodli nechat si nízký přítlak, který jsme si nastavili v pátek. V kvalifikaci to bylo těžké. Nick Heidfeld vypadl v Q1, nebylo vůbec jednoduché uřídit auto na mokru. Získal jsem osmé místo a někteří lidé byli tímto výsledkem nespokojení. Nevím proč, možná si mysleli, že se zázraky dějí!Dnes jsem měl dobrou rychlost, konzistentní. Na počátku jsem byl překvapen pomalou jízdou Rubense a Marka. Byl jsem schopný se jich držet. Potom jsme ale měli problém s teplotou vody a v desátém kole jsem musel omezit otáčky. Musel jsem se jen snažit zchladit auto a přivézt jej domů.Měl jsem pořádnou smůlu při mém prvním tankování – zasekl jsem se za čtyřmi jezdci (Kamui Kobayashi, Kazuki Nakajima, Jenson Button a Sebastian Vettel). Já jsem byl těžký, zatímco oni byli lehcí, takže jsem neměl žádnou šanci na to, abych je mohl předjet, tím pádem si Mark dokázal udělat dobrý náskok. Potom jsem se snažil šetřit pneumatiky a udržovat náskok před Rubensem, to se mi vyplatilo a já přivezl auto do cíle.
Nick Heidfeld, nedokončilMůj start nebyl zrovna perfektní, ale viděl jsem tam několik hodně těsných soubojů, tak jsem si řekl, že bude rozumnější zůstat vzadu a bez problémů. Potom tam byly ještě nějaké kolize v zatáčkách dvě a pět. Předjel jsem několik aut a mezi nimi byl i Romain Grosjean, který nehrál zrovna fair play. Bál jsem se, že kvůli němu ztratím přední křídlo. Pak jsem ho nechal za sebou a stáhnul jsem mezeru mezi mnou a Vettelem, jenže jsem ho nebyl schopný předjet. Chvíli na to nadešel čas na můj první pit stop. Byl jsem překvapený, jak jelo auto rychle a brzy jsem dostal zprávu, ať šetřím palivo, ale na to už bylo pozdě. V zatáčce číslo osm jsem skončil s úplně prázdnou nádrží. I tak se ale dají najít veselé chvilky v dnešním dni.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.