BMW Sauber - REVIEW; Hazard v podobě suchého nastavení v kvalifikaci byl klíčem k dnešnímu druhému místu polského jezdce. S přehřívajícím vozem si dnes dojel pro nejpřesvědčivější výsledek sezóny. Heidfeld měl problém s tankovacím zařízením, takže mu došel benzín.
Robert Kubica, 2Pro náš tým to je velmi obtížná sezóna. Myslím, že včera jsme udělali velký kus práce. Věděli jsme, že dnes by měl být závod zajet na suchu, takže jsme se rozhodli nechat si nízký přítlak, který jsme si nastavili v pátek. V kvalifikaci to bylo těžké. Nick Heidfeld vypadl v Q1, nebylo vůbec jednoduché uřídit auto na mokru. Získal jsem osmé místo a někteří lidé byli tímto výsledkem nespokojení. Nevím proč, možná si mysleli, že se zázraky dějí!Dnes jsem měl dobrou rychlost, konzistentní. Na počátku jsem byl překvapen pomalou jízdou Rubense a Marka. Byl jsem schopný se jich držet. Potom jsme ale měli problém s teplotou vody a v desátém kole jsem musel omezit otáčky. Musel jsem se jen snažit zchladit auto a přivézt jej domů.Měl jsem pořádnou smůlu při mém prvním tankování – zasekl jsem se za čtyřmi jezdci (Kamui Kobayashi, Kazuki Nakajima, Jenson Button a Sebastian Vettel). Já jsem byl těžký, zatímco oni byli lehcí, takže jsem neměl žádnou šanci na to, abych je mohl předjet, tím pádem si Mark dokázal udělat dobrý náskok. Potom jsem se snažil šetřit pneumatiky a udržovat náskok před Rubensem, to se mi vyplatilo a já přivezl auto do cíle.
Nick Heidfeld, nedokončilMůj start nebyl zrovna perfektní, ale viděl jsem tam několik hodně těsných soubojů, tak jsem si řekl, že bude rozumnější zůstat vzadu a bez problémů. Potom tam byly ještě nějaké kolize v zatáčkách dvě a pět. Předjel jsem několik aut a mezi nimi byl i Romain Grosjean, který nehrál zrovna fair play. Bál jsem se, že kvůli němu ztratím přední křídlo. Pak jsem ho nechal za sebou a stáhnul jsem mezeru mezi mnou a Vettelem, jenže jsem ho nebyl schopný předjet. Chvíli na to nadešel čas na můj první pit stop. Byl jsem překvapený, jak jelo auto rychle a brzy jsem dostal zprávu, ať šetřím palivo, ale na to už bylo pozdě. V zatáčce číslo osm jsem skončil s úplně prázdnou nádrží. I tak se ale dají najít veselé chvilky v dnešním dni.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.