Poslední trénink před kvalifikací vyhrál úřadující mistr světa Brit Lewis Hamilton před jezdcem Red Bullu Sebastianem Vettelem. Tito dva se po celou dobu tréninku přetahovali o nejrychlejší kolo, které nakonec zajel pilot McLarenu a zajistil si tak první místo.
Máme tu poslední trénink před kvalifikací, a tím je trénink sobotní, který je poslední možností pro jezdce a týmy vyzkoušet různá nastavení. Znovu se začínalo za světla a konec tréninku se dojel pod umělým osvětlením.
První na trať se vydal Fisichella a za ním ho následovala skupina jezdců, kteří si při výjezdu z boxu zkoušeli start „na nečisto“. V boxech zůstali jen jezdci týmu Brawn GP. Po jednom odjetém kole téměř všichni piloti zamířili znovu do svých boxových stání a na trať vyjeli právě Barrichello a Button, kteří tak před sebou měli volnou trať, leč toho nevyužili a opět po jednom kole zastavili u svých mechaniků, kde trénovali zastávku v boxech.
První kompletní měřené kolo zajel Fisichella, a to časem 1:58,445, který byl o necelých deset sekund pomalejší, než včerejší nejrychlejší čas Sebastiana Vettela. Dalo se ale předpokládat, že následující časy se budou zlepšovat, což hned v zápětí potvrdil časem 1:51,794 Raikkonen v monopostu Ferrari. Jezdcem, který stlačil čas pod jednu minutu a padesát sekund byl Polák Robert Kubica a dostal se tak do prozatímního vedení sobotního tréninku.
Zajímavou situací byla chybička Kimiho Raikkonena, který musel vyjet na chvíli mimo trať a zastavit. Bez větších problému se ale dokázal na trať vrátit a dojet do boxů. Mezitím na první místo poskočil Rosberg, aby mu to hned poté Kubica znovu vrátil.
Nejrychlejší čas z druhého pátečního tréninku, který patřil Vettelovi pokořil jako první Lewis Hamilton časem 1:48,346. Tento čas se dlouho nepodařilo nikomu z jezdců překonat. Po polovině tréninku bylo pořadí nejrychlejších pěti pilotů následující: 1. Hamilton, 2. Vettel, 3. Barrichello, 4. Kovalainen, 5. Heidfeld, leč Brit měl na Vettela relativně veliký náskok osmi desetin sekundy. Vypadalo to, že o pole position v odpolední kvalifikaci si to rozdají jezdci týmů Red Bull, Brawn GP a také Mclarenu.
Kdo se naopak trápil, byl Vitantonio Liuzzi v monopostu Force India, leč jeho týmový kolega Adrian Sutil držel pozici v první desítce a potvrzoval tak dobrou formu indického týmu. Překvapivě se v druhé desítce oběvovali obě Ferrari a také Romain Grosjean z týmu Renault. Druhý jezdec Renaultu Fernando Alonso zajížděl časy na úrovni sedmého místa.
Postupně se Hamiltona začali dotahovat ostatní jezdci v podání druhého McLarenu Heikiho Kovalainena, který za svým týmovým kolegou zaostal o necelou setinu sekundy. Poté se začali všichni jezdci zlepšovat a do jedné sekundy se vlezlo prvních deset pilotů. V zajíždění dobrých časů pokračoval Lewis Hamilton, který tak vévodil prozatímnímu pořadí sobotního tréninku.
Výborným časem v závěru se prezentoval vítěz pátečního druhého tréninku Sebastian Vettel, který pokořil hranici jedné minuty a čtyřiceti osmi sekund časem 1:47,909. Do konce tréninku zbývalo pět minut a dalo se očekávat, že všichni jezdci nastaví svá auta na kvalifikační režim a pořadí se ještě značně poupraví. Nakonec jediným, který výrazně zlepšil svůj čas, byl opět Hamilton a stanovil tak nejrychlejší kolo víkendu na 1:47,632.
Mírným zklamáním bylo až čtrnácté místo lídra šampionátu Jensona Buttona a také poslední místo Giancarla Fisichelli, který se ne a ne dostat v týmu Ferrari do tempa. V druhé desítce také skončili oba piloti Force Indie, která v minulých dvou velkých cenách ukazovala konkurenceschopný výkon.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.