Kimi Räikkönen v Číně vypovídal o svém vztahu s týmovým kolegou Sebastianem Vettelem, jehož bodový náskok v šampionátu narůstá, o své rozrůstající se rodině i budoucnosti u Ferrari.
Dělá ti starost náskok, který na tebe získává Sebastian?Kimi Räikkönen: Není to ideální situace, ale taková je realita. Tlačím na to, tak uvidíme, jak to skončí.
Jaký máš vztah se Sebastianem?KR: Vztah mezi mnou a Sebastianem je fajn, stejně jako dříve. Lidé věří, že mezi mnou a Sebem mohou vzniknout kvůli odlišným výsledkům interní problémy, my ale spolu vycházíme jako přátelé a obzvlášť jako týmoví kolegové. Je to normální, když jsme na dráze proti sobě, pro tým však pracujeme společně.
Jaká je atmosféra uvnitř týmu po zimních změnách?KR: Uvnitř týmu pracujeme dobře a v harmonii. Celý tým se ubírá stejným směrem. Pokud jde o dynamiku skupiny, tak jde o ten nejlepší okamžik ze všech mých zkušeností ve Formuli 1.
Kimi Räikkönen za svým týmovým kolegou Sebastianem Vettelem zaostává,společně ale vycházejí dobře (foto: Scuderia Ferrari)
Jak se teď cítíš jako otec?KR: Jsem velmi šťastný, že jsem otcem. Je to hezké. Samozřejmě jde o jiný pocit, pro mě o něco nového, obzvlášť když to rozkošné malé dítě držím v rukou. Žel jsem velmi často mimo a nebývám doma, ale takový už je život. Až vyroste, budu ho brávat s sebou. Teď jsem ale velmi šťastný. Mám krásnou rodinu, která mě podporuje, i když se domu vrátím po nevydařeném závodě.
Zůstaneš u Ferrari příští rok?KR: Musíme poznat to, co si přeje a myslí šéf týmu, a jestli mě Ferrari chce.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.