V interview německého Tagesspiegelu Kimi Räikkönen připouští, že se absolutně nesnaží svoji averzi vůči mediím skrývat. Dále v rozhovoru Kimi promluvil o možnosti přestupu k Red Bullu a také o svém vztahu se Sebastianem Vettelem.
Otázka: Kimi, slyšel jste, co o vás řekl Niki Lauda? Kimi Räikkönen: Ha, o mě? Mně nic neříkal.
O: Řekl, že byste byl slaboch, pokud by v roce 2014 nebyl vaším týmovým kolegou Sebastian Vettel.KR: Ach, nezajímá mě, co říká. Mluví rád a hodně, mě to nevadí. Nemyslí to špatně, znám ho dostatečně na to, abych věděl, co si myslí.
O: V roce 2012 jste se vrátil do Formule 1, je vaším cílem získat ještě jednou titul?KR: Bylo by špatné být zde a nesnažit se získat titul. Nemám zájem na tom, jen být v F1. Jediným důvodem mého návratu bylo, že chci vyhrát titul.
O: Proč pak váháte jít k týmu, kde jsou největší šance?KR: Je hodně důvodů, není to tak jednoznačné, jak si pořád myslíte. Momentálně pro příští rok nic nemám. Až padne nějaké rozhodnutí, tak vám dám vědět.
O: Co je pro vás nejdůležitější? Peníze, auto nebo volný čas?KR: Vše, celý paket. Není to jen jedna věc, byl jsem v mnoha týmech a vím, co chci. Rozhodnu se sám pro sebe nejlépe a pak se ukáže, jestli budu litovat. Ale rozhodnutí minimálně učiním sám. Příští rok bude hodně změn v pravidlech, takže si nemůžete být jistí, kde budou největší šance.
O: Budete tedy na každý pád pokračovat?KR: Jak bylo řečeno, nemám žádnou smlouvu. Netuším. Formule 1 je dobrým místem, uvidíme.
O: Ve Formuli 1 jste spokojen?KR: Nejsem spokojený s tím, co momentálně dělám.
O: Vadí vám poskytovat rozhovory?KR: Nejsem největší fanoušek medií a všech dalších věcí, které se točí kolem F1. Jsem zde především proto, aby jezdil závody. Zbytek, všechny ty ostatní věci, nejsou důvodem, proč jsem přišel do F1.
O: Se Sebastianem Vettelem vycházíte dobře, bydlíte ve Švýcarsku nedaleko od sebe. S ním v týmu byste mohl na tiskovkách tropit legraci a mohlo by to být příjemné. KR: To nic nemění. Vím, kam míříte, ale ještě nepadlo žádné rozhodnutí. Samozřejmě bych s ním mohl vtipkovat a smát se, ale kvůli tomu tu nejsem.
O: Vídáte se o závodních víkendech?KR: Samozřejmě, že se vidíme, především na jezdeckých schůzkách. Ale děláme naší práci, každý sám za sebe na rozdílných místech boxové uličky.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.