V interview německého Tagesspiegelu Kimi Räikkönen připouští, že se absolutně nesnaží svoji averzi vůči mediím skrývat. Dále v rozhovoru Kimi promluvil o možnosti přestupu k Red Bullu a také o svém vztahu se Sebastianem Vettelem.
Otázka: Kimi, slyšel jste, co o vás řekl Niki Lauda? Kimi Räikkönen: Ha, o mě? Mně nic neříkal.
O: Řekl, že byste byl slaboch, pokud by v roce 2014 nebyl vaším týmovým kolegou Sebastian Vettel.KR: Ach, nezajímá mě, co říká. Mluví rád a hodně, mě to nevadí. Nemyslí to špatně, znám ho dostatečně na to, abych věděl, co si myslí.
O: V roce 2012 jste se vrátil do Formule 1, je vaším cílem získat ještě jednou titul?KR: Bylo by špatné být zde a nesnažit se získat titul. Nemám zájem na tom, jen být v F1. Jediným důvodem mého návratu bylo, že chci vyhrát titul.
O: Proč pak váháte jít k týmu, kde jsou největší šance?KR: Je hodně důvodů, není to tak jednoznačné, jak si pořád myslíte. Momentálně pro příští rok nic nemám. Až padne nějaké rozhodnutí, tak vám dám vědět.
O: Co je pro vás nejdůležitější? Peníze, auto nebo volný čas?KR: Vše, celý paket. Není to jen jedna věc, byl jsem v mnoha týmech a vím, co chci. Rozhodnu se sám pro sebe nejlépe a pak se ukáže, jestli budu litovat. Ale rozhodnutí minimálně učiním sám. Příští rok bude hodně změn v pravidlech, takže si nemůžete být jistí, kde budou největší šance.
O: Budete tedy na každý pád pokračovat?KR: Jak bylo řečeno, nemám žádnou smlouvu. Netuším. Formule 1 je dobrým místem, uvidíme.
O: Ve Formuli 1 jste spokojen?KR: Nejsem spokojený s tím, co momentálně dělám.
O: Vadí vám poskytovat rozhovory?KR: Nejsem největší fanoušek medií a všech dalších věcí, které se točí kolem F1. Jsem zde především proto, aby jezdil závody. Zbytek, všechny ty ostatní věci, nejsou důvodem, proč jsem přišel do F1.
O: Se Sebastianem Vettelem vycházíte dobře, bydlíte ve Švýcarsku nedaleko od sebe. S ním v týmu byste mohl na tiskovkách tropit legraci a mohlo by to být příjemné. KR: To nic nemění. Vím, kam míříte, ale ještě nepadlo žádné rozhodnutí. Samozřejmě bych s ním mohl vtipkovat a smát se, ale kvůli tomu tu nejsem.
O: Vídáte se o závodních víkendech?KR: Samozřejmě, že se vidíme, především na jezdeckých schůzkách. Ale děláme naší práci, každý sám za sebe na rozdílných místech boxové uličky.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.