Lotus zveřejnil druhou část odpovědí od Kimiho Räikkönena. Dnes se můžete dozvědět, proč nemá účet na Twitteru a že v badmintonu je téměř neporazitelný.
ESII KIMI: Proč pořád nosíš brýle a čepici i když nesvítí slunce?KR: Mám rád kšiltovky a mám rád sluneční brýle. Mám citlivé oči, takže si je musím chránit.
NOÉMI KOVÁCS: Dostal jsi už někdy nějaký speciální dárek od fanoušků?KR: Dostávám spoustu dárků... Některé jsou opravdu vynalézavé a rozesmějí mě. Pamatují si moje narozeniny a posílají gratulace a jejich slova podpory ve finštině. To je něco úžasného, ne?
PRAKASITA NINDYASWARI: Proč nemáš účet na Twitteru?KR: No, nemám moc rád Twitter... nebo Facebook. Preferuji soukromí.
CINDY IDIER: Jaká bude tvoje pomsta Sebastianu Vettelovi potom, co ti provedl na pódiu v Bahrajnu? (fotka s "paroháčem"). Viděl jsi ten obrázek?KR: Jo, viděl jsem, je to vtipné. Pomsta přijde brzy, doufám! Dostat se na první stupínek na pódiu by byl dobrý začátek.
LISA MUNRO: Kdo zatím vítězí v badmintonu, ty nebo Sebastian Vettel?KR: Stále vyhrávám! Je to zatím nějak 100:0.
STEVE JONES: Co děláš nejraději mimo závodění v F1?KR: Spoustu věcí. Rád sportuju a líbí se mi hry, kde se soutěží. Hokej mám momentálně nejraději, protože je ještě pořád čas na zimní sporty.
Vždy soustředěný a klidný Kimi Räikkönen (foto: Lotus F1 Team)
ANASTASIA KOZLOVA: Co by sis vybral: jisté druhé místo, (které ti zajistí titul v poháru konstruktérů) nebo riskantní strategii, která ti z 10% může pomoct k výhře? (Řekněme, že se závod jede ve Spa)KR: Myslím, že je mnohem víc vzrušující bojovat a zariskovat, abyste se dostali co nejvýš. Jsem tady, abych vyhrával!
OSZTER TAMÁS: V jaké situaci na trati jsi nervózní?KR: Když někdo dělá něco hloupého. Ale naštěstí jsou teď ve startovním poli talentovaní lidé.
DIVINE Y. LOPEZ: Jsi vždycky tak klidný a soustředěný. Jak dokážeš být zapojen do sportu, který je podle mého názoru, často a velmi stresující?KR: Soustředím se na závodění a nenechám se ostatními věcmi obtěžovat. Už závodím dvě třetiny svého života. Na to prostředí si zvyknete.
SARAH MOREAU: Mohl bys vysvětlit, proč se ti tak daří ve Spa? KR: Ten okruh se mi hodně líbí, takže hádám, že to pomáhá. Vždycky se na závod tam těším a doufám, že tam získám pro tým dobrý výsledek.
První část dotazů najdete zde.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.