Lotus zveřejnil druhou část odpovědí od Kimiho Räikkönena. Dnes se můžete dozvědět, proč nemá účet na Twitteru a že v badmintonu je téměř neporazitelný.
ESII KIMI: Proč pořád nosíš brýle a čepici i když nesvítí slunce?KR: Mám rád kšiltovky a mám rád sluneční brýle. Mám citlivé oči, takže si je musím chránit.
NOÉMI KOVÁCS: Dostal jsi už někdy nějaký speciální dárek od fanoušků?KR: Dostávám spoustu dárků... Některé jsou opravdu vynalézavé a rozesmějí mě. Pamatují si moje narozeniny a posílají gratulace a jejich slova podpory ve finštině. To je něco úžasného, ne?
PRAKASITA NINDYASWARI: Proč nemáš účet na Twitteru?KR: No, nemám moc rád Twitter... nebo Facebook. Preferuji soukromí.
CINDY IDIER: Jaká bude tvoje pomsta Sebastianu Vettelovi potom, co ti provedl na pódiu v Bahrajnu? (fotka s "paroháčem"). Viděl jsi ten obrázek?KR: Jo, viděl jsem, je to vtipné. Pomsta přijde brzy, doufám! Dostat se na první stupínek na pódiu by byl dobrý začátek.
LISA MUNRO: Kdo zatím vítězí v badmintonu, ty nebo Sebastian Vettel?KR: Stále vyhrávám! Je to zatím nějak 100:0.
STEVE JONES: Co děláš nejraději mimo závodění v F1?KR: Spoustu věcí. Rád sportuju a líbí se mi hry, kde se soutěží. Hokej mám momentálně nejraději, protože je ještě pořád čas na zimní sporty.
Vždy soustředěný a klidný Kimi Räikkönen (foto: Lotus F1 Team)
ANASTASIA KOZLOVA: Co by sis vybral: jisté druhé místo, (které ti zajistí titul v poháru konstruktérů) nebo riskantní strategii, která ti z 10% může pomoct k výhře? (Řekněme, že se závod jede ve Spa)KR: Myslím, že je mnohem víc vzrušující bojovat a zariskovat, abyste se dostali co nejvýš. Jsem tady, abych vyhrával!
OSZTER TAMÁS: V jaké situaci na trati jsi nervózní?KR: Když někdo dělá něco hloupého. Ale naštěstí jsou teď ve startovním poli talentovaní lidé.
DIVINE Y. LOPEZ: Jsi vždycky tak klidný a soustředěný. Jak dokážeš být zapojen do sportu, který je podle mého názoru, často a velmi stresující?KR: Soustředím se na závodění a nenechám se ostatními věcmi obtěžovat. Už závodím dvě třetiny svého života. Na to prostředí si zvyknete.
SARAH MOREAU: Mohl bys vysvětlit, proč se ti tak daří ve Spa? KR: Ten okruh se mi hodně líbí, takže hádám, že to pomáhá. Vždycky se na závod tam těším a doufám, že tam získám pro tým dobrý výsledek.
První část dotazů najdete zde.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.