Zvládl brilantně start, posunul se z pátého na druhé místo a vypadalo to, že posune Red Bull do lepšího světla, než v jakém se dosud pohyboval. Vždyť nápojový gigant měl do té doby na svém kontě jen tři třetí místa...
Max Verstappen odvážně proletěl podél Vettela za Hamiltona, přičemž přestál bez následků lehký kontakt s jeho spoilerem. Možná doufal, že se mu povede po restartu safety caru, který kroužil před startovním polem v důsledku kolize Sainze jr. a Massy tři kola, zaútočit na Hamiltona, ale tento záměr nevyšel. V 11. kole za druhou zatáčku Holanďan pochopil, že jeho závod končí. Na vině byla údajně vybitá baterie.
"Najednou byl veškerý výkon v tahu. Chtěl jsem znovu přidat plyn, ale všechno se vypnulo, včetně mé vysílačky, takže jsem ani nemohl komunikovat s týmem. Když jste na druhém místě, tak je to hodně velké zklamání. Myslím, že jsem předvedl vůbec nejlepší start za mou kariéru u Red Bullu, ale nakonec odjíždím s prázdnýma rukama. Mohl jsem skončit druhý, nejhůř třetí, kdyby se některé věci obrátily proti mně," lituje Verstappen.
Že byla vysílačka ztichlá, bylo možná jenom dobře, protože si lze představit, co asi Verstappen měl na jazyku. Ostatně to potvrdil vzápětí, když přišel dotaz na následující závod v Ázerbajdžánu. "O to se vůbec nestarám. Celá letošní sezóna je na h***o, všechno!" vybuchl spontánně Max. Poté se vyjádřil v tom smyslu, že minimálně Bottase by za sebou dokázal udržet. Jeho slova později potvrdil i Christian Horner.
"Kdybychom měli řádně načasovaný pitstop, nevidím důvodu, proč by Max nemohl skončit druhý. Vypadalo to, že Bottase dokonale pokrývá, že má situaci pod kontrolou. Je zřejmé, že je zklamán, protože byl v opravdu velmi dobrém rozpoložení, ale určitě si z toho vezme to zásadní. Později celou situaci uvidí v jiném světle, podal dobrý výkon, kvality vozu jdou nahoru a jsou silnější, po startu bojoval o vedení. Takže i když z Kanady neodjíždí s žádným výsledkem, sezóna je ještě dlouhá, najde svou rovnováhu a jeho čas přijde v dalších závodech," domnívá se Horner.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.