Zpravodajský server F1NEWS.cz po sedmi letech přešel na nový design. Rádi bychom vám vysvětlili důvody a co nás čeká dál. Chceme vám naslouchat, přesto, některé změny byly nutné.
Vážení čtenáři, rádi bychom vám představili nový design vašeho oblíbeného motoristického webu F1NEWS.cz. Po sedmi letech jsme se rozhodli pro změnu vzhledu, který s sebou ruku v ruce nese řadu změn a vylepšení. Velkou úpravou prošly například články, které mají nově více prostoru na dodatkové informace. Na nejmodernější systém byla také aktualizována fotogalerie, v rámci níž vám přinášíme rozsáhlou galerii unikátních záběrů vašich oblíbených jezdců a vozů.
Proměnou prošla rovněž titulní stránka, která po vzoru populárních zahraničních webů zpříjemní orientaci na F1NEWS.cz majitelům mobilních telefonů a tabletů, zároveň umožní přehledný pohyb na webu čtenářům připojujícím ze svého PC či notebooku.Řadu změn jste jistě již postřehli, další novinky objevíte v následujících hodinách či dnech při brouzdání naším webem, jedna z věcí ale zůstala stejná. Konkrétně se jedná o reklamy, jejichž přítomnost jistě netěší ani nás, ani vás. V tuto chvíli se ale jedná o jediný příjem našeho webu a vězte, že užíváním blokovacích systémů, snižujete kvalitu a kvantitu formulového zpravodajství na F1NEWS.cz. Vypnutím aplikací na blokování reklam výrazně přispějete kvalitě našeho webu a podpoříte jeho další rozvoj.Samozřejmě se nezavděčíme všem, změna byla ale nutná pro další rozvoj projektu. Uvědomujeme si, že zvyk je železná košile. Věříme ale, že se vám nový design bude líbit minimálně tak, jako ten předchozí, a že vám zpříjemní chvíle strávené na našem webu. Nadále jsme připraveni vám naslouchat a v brzké budoucnosti uvést v život i další změny, o které jste si psali.Redakce F1NEWS.cz
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.