Zpravodajský server F1NEWS.cz po sedmi letech přešel na nový design. Rádi bychom vám vysvětlili důvody a co nás čeká dál. Chceme vám naslouchat, přesto, některé změny byly nutné.
Vážení čtenáři, rádi bychom vám představili nový design vašeho oblíbeného motoristického webu F1NEWS.cz. Po sedmi letech jsme se rozhodli pro změnu vzhledu, který s sebou ruku v ruce nese řadu změn a vylepšení. Velkou úpravou prošly například články, které mají nově více prostoru na dodatkové informace. Na nejmodernější systém byla také aktualizována fotogalerie, v rámci níž vám přinášíme rozsáhlou galerii unikátních záběrů vašich oblíbených jezdců a vozů.
Proměnou prošla rovněž titulní stránka, která po vzoru populárních zahraničních webů zpříjemní orientaci na F1NEWS.cz majitelům mobilních telefonů a tabletů, zároveň umožní přehledný pohyb na webu čtenářům připojujícím ze svého PC či notebooku.Řadu změn jste jistě již postřehli, další novinky objevíte v následujících hodinách či dnech při brouzdání naším webem, jedna z věcí ale zůstala stejná. Konkrétně se jedná o reklamy, jejichž přítomnost jistě netěší ani nás, ani vás. V tuto chvíli se ale jedná o jediný příjem našeho webu a vězte, že užíváním blokovacích systémů, snižujete kvalitu a kvantitu formulového zpravodajství na F1NEWS.cz. Vypnutím aplikací na blokování reklam výrazně přispějete kvalitě našeho webu a podpoříte jeho další rozvoj.Samozřejmě se nezavděčíme všem, změna byla ale nutná pro další rozvoj projektu. Uvědomujeme si, že zvyk je železná košile. Věříme ale, že se vám nový design bude líbit minimálně tak, jako ten předchozí, a že vám zpříjemní chvíle strávené na našem webu. Nadále jsme připraveni vám naslouchat a v brzké budoucnosti uvést v život i další změny, o které jste si psali.Redakce F1NEWS.cz
Ferrari na Monze nevyužilo Hamiltonův slipstream pro Leclerca, který tak musel spoléhat jen na vlastní tempo. Hamilton klesl na desáté místo kvůli penalizaci.
Lando Norris přiznal, že předjetí Maxe Verstappena v nedělním závodě na Monze bude velkou výzvou, přestože startuje z první řady. Britský jezdec McLarenu je spokojený se druhým místem a těší se na strategickou bitvu o přední pozice.
Max Verstappen si na legendárním okruhu v Monze vyjel pole position pro Velkou cenu Itálie a potvrdil tak svou kvalitu v klíčovém okamžiku kvalifikace.
Isack Hadjar nedávno slavil své první pódiové umístění ve Formuli 1 s týmem Racing Bulls, jeho postup do hlavního Red Bullu se však odkládá. Mladý Francouz ukázal svůj talent a potenciál, ale vedení stáje z Enstone dává přednost postupnému rozvoji, aby si jezdec mohl na další krok připravit pevné základy.
Lando Norris zajel nejrychlejší čas třetího tréninku na Velkou cenu Itálie, přičemž Charles Leclerc mu byl velmi blízko. Celé pole se vešlo do rozdílu menšího než jedné sekundy, což slibuje napínavou kvalifikaci.
Jediný vítěz velké ceny F1 označil své dlouhodobé pokračování u Alpine za „přirozené rozhodnutí“, vycházející z dosavadní spolupráce a důvěry v tým. Podle něj stabilita a jasná vize představují klíč k postupnému zlepšování výkonů.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.