Hvězda McLarenu Daniel Ricciardo opět odsoudil oddělení sociálních sítí Formule 1 a je toho názoru, že F1 musí být ve svém postoji zralejší.
V loňském roce Ricciardo vyjádřil svou nelibost šéfům F1 nad tím, že se požár nehody Romaina Grosjeana v Bahrajnu opakovaně zobrazoval během zastaveného závodu. „To bylo neuctivé a byl jsem opravdu znechucený,“ řekl tehdy Australan.
Ricciardo měl dlouhý rozhovor s Ellie Norman, marketingovou a komunikační ředitelkou F1. „Byla velmi chápavá a vděčná a myslím, že mé obavy přijala. Snažila se poslouchat a také se učit, jak by mohla dělat věci jinak. Vysvětlila mi však také důvody, proč to vysílali.“
Sedminásobný vítěz Velké ceny nyní v rozhovoru pro časopis Square Mile znovu ostře kritizoval sociální média Formule 1. „V loňském roce F1 zveřejnila na svých kanálech „Top 10 Moments of the Year" a osm z deseti momentů byly nehody. Myslím si, že jste zatracení idioti! Tohle je druh obsahu, který mohou chtít sledovat možná 12leté děti, protože o tom nic neví. Ale ne všichni jsou děti. Prostě dělejte svoji práci lépe,“ zlobil se Ricciardo.
Pilot McLarenu pociťuje měnící se podmínky ve sportu zaměřeném na pozornost veřejnosti a zmínil se o dokumentárním seriálu Drive to Survive. „Myslím si, že první sezona Drive To Survive byla skvělá. Strávil jsem nějaký čas v USA a bylo to poprvé, co mě tam lidé poznali a odkazovali se na tento televizní seriál. Takže to pro nás bylo dobré.“
„Ale ve druhé sezóně se objevily některé epizody, které byly docela vykonstruované. Pokusili se vytvořit rivalitu mezi mnou a Carlosem Sainzem, která ale není. Je pro mne stejným soupeřem, jako kdokoliv jiný. Nebyla mezi námi žádná zášť, ale Netflix chtěl něco najít. Carlos se myslím obléká jako šedesátník, ale jinak je to dobrý chlap,“ dodal Daniel Ricciardo.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.