Německý automobilový závodník, nyní už pilot Formule 1, Mick Schumacher si je vědom toho, že ho po vstupu do motoristického šampionátu F1 bude čekat neustále porovnávání s jeho otcem Michaelem. Toho ostatně i on považuje za nejlepšího jezdce historie F1.
Syn sedminásobného mistra světa bude od příští sezóny formule jezdit za tým Haas. „Je to v pořádku, neustálé porovnávání s otcem mě neotravují,“ řekl jednadvacetiletý Mick Schumacher v rozhovoru pro víkendové vydání německého magazínu Bild.
„Můj otec je pro mě tím nejlepším závodníkem, který kdy byl v kokpitu formule 1. Proč bych neměl přiznávat, že jsem jeho syn a byť kráčím v jeho stopách, budu si muset najít svou vlastní cestu k úspěchu,“ připomenul Mick Schumacher a dodal, že důležitou roli v jeho životě hraje jeho matka Corinna.
„Je to vlastně můj nejlepší kamarád, přesněji řečeno kamarádka a vždy první člověk, kterému volám před či po závodech nebo když je mi smutno,“ prozradil pilot.
Michael Schumacher se vážně zranil během lyžování koncem roku 2013. Od té doby se léčí v domácím prostředí v Ženevě. Jeho zdravotní stav drží jeho rodina mimo očí veřejnosti.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.