Max Verstappen představil svou helmu pro sezónu 2025, která není jen novým designem, ale také odrazem jeho osobního stylu a závodní evoluce. Tento speciální motiv zachycuje jeho cestu od prvních závodních kroků až po současnost a symbolizuje i jeho ambice do budoucna.
Max Verstappen odhalil svou přilbu pro sezónu 2025, která je kombinací tradice, osobního stylu a neustálého vývoje. Inspirace sahá až do jeho motokárových let, kdy se poprvé postavil na startovní čáru. Design obsahuje prvky z helmy jeho otce Jose, jemné detaily odkazující na nizozemskou vlajku a ikonického lva, který se stal symbolem jeho závodní identity. Každý prvek byl pečlivě promyšlen a přizpůsoben tak, aby vystihoval Verstappenovu cestu a jeho touhu po dokonalosti.
„Tento design helmy je v podstatě podobný tomu, když jsem začal závodit, když mi byly čtyři roky,“ vysvětlil Verstappen. „Vycházel z návrhu mého táty a jsem na to rozhodně velmi hrdý. Když jsem začal závodit, byl pro mě velmi důležitý design helmy mého táty. To byla helma, která se mi opravdu líbila a na kterou jsem velmi hrdý.“ S jednoduchostí jako hlavním prvkem se Verstappen snažil zachovat čistý a nadčasový vzhled, který zůstane zapamatovatelný.
„Jedním z malých detailů jsou červené a modré linky, které představují holandskou vlajku,“ pokračoval Verstappen. „Snažil jsem se to udělat co nejjednodušší, což mě baví, samozřejmě se lvem nahoře. Je to rozhodně, dalo by se říci, design naší rodiny. Některé detaily se změnily, ale obecně je to návrat ke kořenům. Mám z toho velkou radost.“ Přilba tak nejen reprezentuje jeho minulost a současnost, ale zároveň nastavuje směr pro budoucnost, ve které Verstappen pokračuje v budování své legendy.
Video: Max Verstappen - 2025 Season Helmet | Max Verstappen via YouTube
Nová přilba Maxe Verstappena obsahuje i čtyři hvězdy, které hrdě připomínají jeho čtyři mistrovské tituly. Jako obhájce prvenství si i letos ponechá prestižní startovní číslo 1, které symbolizuje jeho dominantní postavení ve světě Formule 1. Zároveň se blíží další milník – za pár dní oslaví neuvěřitelných 1000 dní na čele šampionátu, což jen potvrzuje jeho neochvějnou nadvládu a historický rekord.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.