Max Verstappen představil svou helmu pro sezónu 2025, která není jen novým designem, ale také odrazem jeho osobního stylu a závodní evoluce. Tento speciální motiv zachycuje jeho cestu od prvních závodních kroků až po současnost a symbolizuje i jeho ambice do budoucna.
Max Verstappen odhalil svou přilbu pro sezónu 2025, která je kombinací tradice, osobního stylu a neustálého vývoje. Inspirace sahá až do jeho motokárových let, kdy se poprvé postavil na startovní čáru. Design obsahuje prvky z helmy jeho otce Jose, jemné detaily odkazující na nizozemskou vlajku a ikonického lva, který se stal symbolem jeho závodní identity. Každý prvek byl pečlivě promyšlen a přizpůsoben tak, aby vystihoval Verstappenovu cestu a jeho touhu po dokonalosti.
„Tento design helmy je v podstatě podobný tomu, když jsem začal závodit, když mi byly čtyři roky,“ vysvětlil Verstappen. „Vycházel z návrhu mého táty a jsem na to rozhodně velmi hrdý. Když jsem začal závodit, byl pro mě velmi důležitý design helmy mého táty. To byla helma, která se mi opravdu líbila a na kterou jsem velmi hrdý.“ S jednoduchostí jako hlavním prvkem se Verstappen snažil zachovat čistý a nadčasový vzhled, který zůstane zapamatovatelný.
„Jedním z malých detailů jsou červené a modré linky, které představují holandskou vlajku,“ pokračoval Verstappen. „Snažil jsem se to udělat co nejjednodušší, což mě baví, samozřejmě se lvem nahoře. Je to rozhodně, dalo by se říci, design naší rodiny. Některé detaily se změnily, ale obecně je to návrat ke kořenům. Mám z toho velkou radost.“ Přilba tak nejen reprezentuje jeho minulost a současnost, ale zároveň nastavuje směr pro budoucnost, ve které Verstappen pokračuje v budování své legendy.
Video: Max Verstappen - 2025 Season Helmet | Max Verstappen via YouTube
Nová přilba Maxe Verstappena obsahuje i čtyři hvězdy, které hrdě připomínají jeho čtyři mistrovské tituly. Jako obhájce prvenství si i letos ponechá prestižní startovní číslo 1, které symbolizuje jeho dominantní postavení ve světě Formule 1. Zároveň se blíží další milník – za pár dní oslaví neuvěřitelných 1000 dní na čele šampionátu, což jen potvrzuje jeho neochvějnou nadvládu a historický rekord.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.