Otázka, která v roce 2024 visela ve vzduchu. Jak se blíží sezóna 2025, spekulace o možném odchodu nizozemského šampiona sílí.
Spekulace o odchodu Maxe Verstappena z Red Bullu rozvířila vnitřní roztržka v týmu, kterou odstartovalo vyšetřování Christiana Hornera. Odchod Adriana Neweyho dále přiživil obavy, že by nizozemský šampion mohl následovat.
Mercedes se po oznámení přestupu Lewise Hamiltona do Ferrari pokusil Verstappena získat, ale jednání s Totem Wolffem nevedla k dohodě. Německý tým nakonec angažoval Kimiho Antonelliho jako nového parťáka George Russella.
Verstappenovo setrvání u Red Bullu je stále nejisté, ačkoli výstupní klauzule byla vyvrácena. S blížícími se změnami pravidel v roce 2026 však není vyloučeno, že se nizozemský jezdec poohlédne jinde.
Max Verstappen zůstává u Red Bullu i pro rok 2025, ačkoliv mnoho insiderů očekávalo jeho přestup k Mercedesu po odchodu Lewise Hamiltona do Ferrari.
Nizozemec sice má smlouvu do roku 2028, ale jeho dlouhodobá budoucnost v týmu je nejistá.
Red Bull v roce 2026 přejde na vlastní pohonnou jednotku a Verstappen by mohl odejít, pokud nebude s vývojem spokojen. Přesto podle webu AutoRacer jezdec "ujistil Red Bull", že zůstane minimálně do konce sezóny 2026.
Zdroje však tvrdí, že spekulace o jeho budoucnosti se vrátí už mezi jarem a létem příštího roku.
Aston Martin se rýsuje jako možná budoucí destinace Maxe Verstappena poté, co jeho přestup k Mercedesu padl. Lawrence Stroll už údajně jedná s nizozemským šampionem a chce z něj udělat novou hvězdu týmu.
Aston Martin v roce 2026 přejde na motory Honda, což by Verstappenovi, který s japonským výrobcem slavil úspěchy v Red Bullu, mohlo vyhovovat. Navíc tým posílí Adrian Newey, což by mohlo být klíčové pro rozhodování čtyřnásobného mistra světa.
Otázkou ale zůstává, koho by Verstappen v týmu nahradil. Stroll i Alonso mají smlouvu do roku 2026, a tak bude muset majitel týmu udělat zásadní rozhodnutí.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.