Lewis Hamilton se tento týden poprvé oficiálně ukázal jako jezdec Ferrari. Představení nového vozu F175 v O2 Areně přilákalo fanoušky, z nichž mnozí přišli hlavně proto, aby spatřili sedminásobného mistra světa v červených barvách.
Lewis Hamilton se minulý měsíc poprvé objevil v Maranellu jako jezdec Ferrari, což okamžitě přilákalo davy fanoušků. Při příjezdu rozdával autogramy před továrnou, přestože se tým snažil jeho první test udržet v co největší tajnosti.
Ve Fioranu ho sledovaly tisíce tifosi skrz ploty, což jen dokazuje jeho obrovskou popularitu. Ferrari sice nebylo nadšené z nutnosti cestovat do Londýna na oficiální představení sezóny, ale většina týmů sídlí v Anglii.
O den později v Maranellu absolvuje Hamilton první test s monopostem pro rok 2025 po boku Charlese Leclerca, přičemž podle pravidel F1 mají oba povolených 100 kilometrů.
Podobné akce minulý týden uspořádaly i McLaren, Williams a Haas v Silverstonu, aby si týmy ověřily, zda jejich nové vozy fungují bez problémů ještě před oficiálními testy.
Lewis Hamilton strávil svůj první měsíc u Ferrari ve znamení rychlé adaptace. Podle zprávy The Race pobýval ve svém obytném voze, zaparkovaném přímo před legendárním domem Enza Ferrariho – což se stalo i místem jeho prvního oficiálního týmového portrétu.
Každé ráno běhá po testovací dráze ve Fioranu, než se pustí do svých povinností, mezi které patří schůzky a sezení na simulátoru. Jako zkušený jezdec ví, že aklimatizace nebude snadná, a proto se snaží maximálně využít čas.
Aby urychlil proces integrace, Hamilton si údajně zve inženýry na oběd do svého obytného vozu, kde spolu probírají detaily o voze i strategii. Tento přístup, který praktikoval už u Mercedesu, mu má pomoci lépe porozumět fungování týmu a navázat vztahy se svými novými kolegy.
Martin Brundle zdůrazňuje, že i když Michael Schumacher neměl přirozený talent jako Ayrton Senna, vynikal svou neuvěřitelnou pracovitostí, která mu pomohla dosáhnout historických úspěchů ve formuli 1. Schumacherova schopnost motivovat tým a přinutit lidi podat nejlepší výkony je podle Brundla klíčem k jeho úspěchům, přičemž na to šel až tak daleko, že svým kolegům z Ferrari dával vánoční dárky, které byly speciálně přizpůsobené jejich zájmům.
Lewis Hamilton se nyní ve Ferrari vydává podobnou cestou, když zve své inženýry na obědy do svého obytného vozu. I když se tyto schůzky většinou točí kolem technických témat a závodění, Hamilton tak vytváří prostor pro osobní vztahy a silné týmové pouto.
Jeho sportovní úspěchy ho již postavily na stejnou úroveň jako Schumachera, a jeho přístup, založený na budování vztahů a týmové soudržnosti, může vyvolávat vzpomínky na legendárního předchůdce.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.