Už tomu jsou více jak tři roky, kdy Lewis Hamilton a Max Verstappen sváděli těsné souboje o titul ve Formuli 1.
Sezóna 2021 Formule 1 se zapsala do historie jako jeden z nejdramatičtějších soubojů o titul. Lewis Hamilton a Max Verstappen se na trati střetávali v nezapomenutelných soubojích, které vyvrcholily kontroverzním finále v Abú Zabí. Verstappen tehdy získal svůj první titul a od té doby přidal další tři. Hamilton od té doby vyhrál pouze dvě Grand Prix a nyní se připravuje na novou kapitolu své kariéry ve Ferrari.
Damon Hill se na YouTube kanálu Lucase Stewarta vyjádřil k otázce přirozeného talentu mezi jezdci Formule 1. Když byl požádán, aby seřadil legendy Sennu, Schumachera, Hamiltona a Verstappena, Hill uznal, že jde o obtížný úkol. Nakonec však uvedl, že „naprostou rychlostí“ vynikal Ayrton Senna, zatímco „neuvěřitelný přirozený talent“ vidí u Lewise Hamiltona.
Také se vyjádřil k otázce přirozeného talentu Maxe Verstappena a jeho srovnání s dalšími legendami Formule 1. „Max má přirozený talent a velmi málo slabých míst,“ řekl jasně. Zároveň zdůraznil, že Verstappen se v mnohém podobá Michaelu Schumacherovi. „Michael byl někdo, koho si vybudoval sám. Myslím, že se prostě stal strojem, vítězným strojem díky tvrdé práci a znalostem, a to se dá říct i o Maxovi.“
Hill však dodal, že snaha a dřina byly klíčové u všech velkých jezdců. „Neříkám, že ostatní nepracovali tvrdě, pracovali tvrdě také.“
Sezóna 2025 Formule 1 slibuje návrat souboje mezi Lewisem Hamiltonem a Maxem Verstappenem na samotný vrchol. Red Bull sice v závěru loňského roku ztrácel, ale Verstappen si i tak došel pro svůj čtvrtý titul. Hamilton s Mercedesem sice čelil problémům, zejména v kvalifikaci, ale stále prokazoval svou extratřídu. V Abú Zabí předvedl skvělou záchrannou jízdu a v Las Vegas měl reálnou šanci na vítězství, nebýt chyby v kvalifikaci.
Ferrari vstupuje do nové sezóny jako potenciální favorit, což znamená, že Hamilton společně s Charlesem Leclercem mohou pravidelně vyzývat Verstappena.
K boji o čelo se navíc přidají i piloti McLarenu a George Russell. Pokud některý z týmů nenajde mezeru v pravidlech, čeká fanoušky mimořádně vyrovnaný ročník. Jakmile se však začne soustředit vývoj na rok 2026, může se dynamika ve startovním poli rychle změnit.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.