Christian Horner, šéf Red Bull, pochválil tým za rychlé zlepšení výkonu vozu v Saúdské Arábii, kdy přešli z pomalejšího tempa v pátek na konkurenceschopnost v neděli. Ocenil jejich adaptaci a týmovou práci, která vedla k výraznému posunu během víkendu.
Max Verstappen začal závod v Džiddě z pole position a vedl první část závodu, ale po pěti sekundách penalizace za opuštění tratě a získání výhody při souboji s Oscarem Piastrim v prvním kole, klesl na druhé místo za McLaren Landa Norrise. Přesto se dokázal v závěru závodu přiblížit vítězi, Piastrimu, a skončil druhý, jen 2,8 sekundy za ním.
Tento výsledek udržuje Verstappena v těsném kontaktu v boji o titul, ale zejména po nevydařeném víkendu v Bahrajnu ukazuje, že Red Bull se stále pohybuje na špici pole. Po závodě Christian Horner, šéf týmu, řekl: „Pojďme se soustředit na pozitivní věci. Skončili jsme druzí, měli jsme dobré tempo, což v pátek vypadalo, že McLaren má na celý peloton náskok 1,2 sekundy.“
Horner věří, že Red Bull měl v Saúdské Arábii potřebné tempo k vítězství. "Z tohoto závodu si vezmeme povzbuzení, protože na středních a tvrdých pneumatikách, jsem si jistý, že analýza ukáže, že jsme byli rychlejší než oni," dodal Horner. To naznačuje, že i přes to, že Verstappen musel v druhé části závodu pracovat s pneumatikami tvrději, se Red Bull stále drží krok s McLarenem.
Ve druhé části závodu byla klíčová volná trať, kterou Verstappen ztratil, když byl za Piastrim. Nicméně fakt, že dokázal v závěru závodu stáhnout rozdíl, i když měl pravděpodobně více opotřebené pneumatiky, svědčí o tom, že Red Bull byl na tempu McLarenu. „Inženýrský tým odvedl skvělou práci, aby Verstappenovi připravil auto, které bylo v kvalifikaci i v závodě pravděpodobně naším nejlepším konkurenceschopným vozem tohoto roku," pokračoval Horner.
Red Bull měl v posledních závodech problémy s konzistencí, přičemž v Číně a Bahrajnu neprokázal stejnou rychlost jako v Džiddě a Japonsku. „Bahrain byl výjimka, kde jsme byli mimo optimální nastavení, ale víme, kde máme zlepšit a intenzivně na tom pracujeme,“ řekl Horner. S ohledem na nadcházející závod v Miami, který bude v teplém počasí, však Red Bull očekává silnou konkurenci od McLarenu, který se v horku projevuje velmi rychle.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.