Christian Horner, šéf Red Bull, pochválil tým za rychlé zlepšení výkonu vozu v Saúdské Arábii, kdy přešli z pomalejšího tempa v pátek na konkurenceschopnost v neděli. Ocenil jejich adaptaci a týmovou práci, která vedla k výraznému posunu během víkendu.
Max Verstappen začal závod v Džiddě z pole position a vedl první část závodu, ale po pěti sekundách penalizace za opuštění tratě a získání výhody při souboji s Oscarem Piastrim v prvním kole, klesl na druhé místo za McLaren Landa Norrise. Přesto se dokázal v závěru závodu přiblížit vítězi, Piastrimu, a skončil druhý, jen 2,8 sekundy za ním.
Tento výsledek udržuje Verstappena v těsném kontaktu v boji o titul, ale zejména po nevydařeném víkendu v Bahrajnu ukazuje, že Red Bull se stále pohybuje na špici pole. Po závodě Christian Horner, šéf týmu, řekl: „Pojďme se soustředit na pozitivní věci. Skončili jsme druzí, měli jsme dobré tempo, což v pátek vypadalo, že McLaren má na celý peloton náskok 1,2 sekundy.“
Horner věří, že Red Bull měl v Saúdské Arábii potřebné tempo k vítězství. "Z tohoto závodu si vezmeme povzbuzení, protože na středních a tvrdých pneumatikách, jsem si jistý, že analýza ukáže, že jsme byli rychlejší než oni," dodal Horner. To naznačuje, že i přes to, že Verstappen musel v druhé části závodu pracovat s pneumatikami tvrději, se Red Bull stále drží krok s McLarenem.
Ve druhé části závodu byla klíčová volná trať, kterou Verstappen ztratil, když byl za Piastrim. Nicméně fakt, že dokázal v závěru závodu stáhnout rozdíl, i když měl pravděpodobně více opotřebené pneumatiky, svědčí o tom, že Red Bull byl na tempu McLarenu. „Inženýrský tým odvedl skvělou práci, aby Verstappenovi připravil auto, které bylo v kvalifikaci i v závodě pravděpodobně naším nejlepším konkurenceschopným vozem tohoto roku," pokračoval Horner.
Red Bull měl v posledních závodech problémy s konzistencí, přičemž v Číně a Bahrajnu neprokázal stejnou rychlost jako v Džiddě a Japonsku. „Bahrain byl výjimka, kde jsme byli mimo optimální nastavení, ale víme, kde máme zlepšit a intenzivně na tom pracujeme,“ řekl Horner. S ohledem na nadcházející závod v Miami, který bude v teplém počasí, však Red Bull očekává silnou konkurenci od McLarenu, který se v horku projevuje velmi rychle.
V prvním tréninku v Austinu ukázal Lando Norris svou rychlost, když překonal Nich Hülkenberga a Oscara Piastriho. Charles Leclerc v technických problémech.
Lewis Hamilton reaguje na spekulace o možném přesunu Christiana Hornera do Ferrari.
Charles Leclerc prožívá s Ferrari další náročnou sezonu a kolem jeho budoucnosti v týmu začaly narůstat spekulace. Před víkendem ve Spojených státech podal vyjádření.
Zak Brown ostře reagoval na spekulace a označil je za „naprosto směšné“, když někdo naznačil, že by nechtěl Oscara Piastriho v McLarenu v roce 2023.
Oscar Piastri se vyjádřil k reakci médií a fanoušků po incidentu s Landem Norrisem v Singapuru a komentoval spekulace o preferencích McLarenu.
Mercedes potvrdil, že i pro sezónu 2026 zůstanou v týmu George Russell a Kimi Antonelli, přičemž Russell zároveň poskytl bližší informace o podmínkách své nové smlouvy.
Max Verstappen se vyjádřil k aktuální debatě kolem interního přístupu McLarenu a naznačil, že tým si současnou situaci do jisté míry způsobil sám.
Většina týmů Formule 1 představila pro Grand Prix USA speciální lakování, která slibují vizuálně atraktivní podívanou.
Ve středu se v Londýně nečekaně setkali tři nejvlivnější osobnosti F1, což vzbudilo pozornost a překvapení mezi fanoušky i odborníky motorsportu.
Mercedes po několika měsících spekulací konečně oznámil, kdo bude tvořit jejich jezdeckou dvojici v revolučním roce 2026.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.