Lance Stroll se GP Eifelu ze zdravotních důvodů nezúčastnil. Později se ukázalo, že za jeho absencí stála nemoc COVID-19.
Lance Stroll se nezúčastnil minulé GP Eifelu. Prvotně zmíněným důvodem byla nevolnost kanadského pilota, jehož v kokpitu Racing Pointu vystřídal last minute Nico Hulkenberg. Teď je ale všechno jinak. Za neplánovanou absencí jednadvacetiletého rodáka z Montrealu stojí nemoc COVID-19. Tuto informaci potvrdil sám Stroll prostřednictvím sociálních sítí.
Zároveň dodal, že před německým víkendem byl testován, přičemž zmíněný test vyšel negativně. Přesto se mladý Kanaďan v sobotu probudil se zdravotními komplikacemi v podobě silného průjmu. Ten sice nepatří mezi nejčastější příznaky Covidu, ve Strollově případě však přesně tohle onemocnění signalizoval.
„V sobotu ráno jsem se probudil s podrážděným žaludkem. Celkově jsem se necítil dobře, takže jsem dodržoval protokol FIA a izoloval se ve svém obytném voze. Do paddocku už jsem nevstoupil. Jelikož se moje kondice nelepšila, v neděli ráno mě čekal let domů," popisuje Stroll.
Pilot Racing Pointu se nechal v neděli po závodě znovu otestovat - výsledek byl pozitivní. To znamenalo deset dní v izolaci, nyní už je ale Stroll fit a připraven na další závodní víkend, který se jede tento týden v Portugalsku.
„Můj nejaktuálnější test byl negativní, cítím se výborně a těším se na to, jak se v Portugalsku vrátím za volant," dodává Lance Stroll.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.