Ve třetím tréninku na tom byl nejlépe Valtteri Bottas, následovali Lewis Hamilton a Charles Leclerc
Třetí trénink na GP Eifelu konečně přinesl slunečné a hlavně suché počasí. Pro týmy to byl po včerejším propršeném dni doslova dar z nebes. Není se proto čemu divit, že všichni zainteresovaní začali takřka okamžitě sbírat ostrá kola.
Do vedení se rychle dostaly oba Red Bully, Verstappen s Albonem zkráka topili pod kotlem. Před Thajce se však brzy dostali Pérez a Ocon, kteří si před závodním víkendem rovněž věří. Renault, respektive Racing Point by měli být silní.
Solidně se jevil rovněž McLaren, boj o třetí místo v Poháru kosntruktérů bude ještě pořádně napínavý. Nedobře na tom byly (tradičně) vozy s motory Ferrari, které se trápily zejména na rovinkách. Do třetího tréninku nenastoupil Lance Stroll, jehož trápí nevolnost a bolest hlavy.
V čele výsledkové listiny se mezitím vyhříval Bottas, těsně za ním se nacházeli Verstappen a Hamilton. Zdá se, že bitva mezi oběma rivaly může být tentokrát velmi vyrovnaná. Odepisovat ale nelze ani další týmy, McLaren, Racaing Point či Alpha Tauri
Kvalifikace nás čeká odpoledne.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.