Ve třetím tréninku na tom byl nejlépe Valtteri Bottas, následovali Lewis Hamilton a Charles Leclerc
Třetí trénink na GP Eifelu konečně přinesl slunečné a hlavně suché počasí. Pro týmy to byl po včerejším propršeném dni doslova dar z nebes. Není se proto čemu divit, že všichni zainteresovaní začali takřka okamžitě sbírat ostrá kola.
Do vedení se rychle dostaly oba Red Bully, Verstappen s Albonem zkráka topili pod kotlem. Před Thajce se však brzy dostali Pérez a Ocon, kteří si před závodním víkendem rovněž věří. Renault, respektive Racing Point by měli být silní.
Solidně se jevil rovněž McLaren, boj o třetí místo v Poháru kosntruktérů bude ještě pořádně napínavý. Nedobře na tom byly (tradičně) vozy s motory Ferrari, které se trápily zejména na rovinkách. Do třetího tréninku nenastoupil Lance Stroll, jehož trápí nevolnost a bolest hlavy.
V čele výsledkové listiny se mezitím vyhříval Bottas, těsně za ním se nacházeli Verstappen a Hamilton. Zdá se, že bitva mezi oběma rivaly může být tentokrát velmi vyrovnaná. Odepisovat ale nelze ani další týmy, McLaren, Racaing Point či Alpha Tauri
Kvalifikace nás čeká odpoledne.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.