Haas v letošní sezóně neprožívá nejlepší období a ani její závěr podle šéfa Günthera Steinera nebude o nic lepší. Na týmy čeká do 13. prosince ještě 8 velkých cen.
Romain Grosjean s Kevinem Magnussenem kvůli technickým problémům či vlastním chybám končí často na posledních příčkách výsledkových listin. Pohonná jednotka Ferrari navíc patří letos mezi nejslabší, po předchozích sezónách tak přišli o svou silnou zbraň.
Haas se chce přesto prosadit a porazit alespoň Williams a Alfu Romeo mezi konstruktéry. Na kontě má zatím jediný bod, který vybojoval Magnussen v Maďarsku. "Bude to těžký závěr sezony, stejně jako byl těžký její začátek," očekává Steiner.
"Samozřejmě máme v našem voze určité slabiny. Také jsme nenasadili na auto žádné vylepšení. Každý víkend bojujeme alespoň s Alfou a s Williamsy. Myslím, že v tom můžeme pokračovat do konce sezóny," věří i šéf Haasu i přes bídnou konkurenceschopnost jejich balíku.
"S trochou štěstí a našeho vlastního talentu bychom snad brzy měli získat nějaké body před koncem sezóny. Je to pro nás těžký rok, vždy se však pokoušíme odevzdat naše maximum," poukazuje Steiner na bojového ducha uvnitř týmu.
"Naším momentálním cílem je postupovat do druhé části kvalifikace. To nás pak dostane do pozice, kdy bychom snad mohli dosáhnout na body, pokud by se v závodě stalo něco nečekaného," nastiňuje plán svého týmu pro zbytek sezóny.
"Momentálně to vypadá, že jsme tam jen proto, abychom pro lidi vytvářeli překvapení. Snad budeme mít štěstí a v určitou chvíli získáme letos něco dobrého," přeje si Steiner, jenž se svým Haasem na osmou Alfu Romeo, která se stejným dodavatelem motorů také není v oslnivé formě, ztrácí pouhé tři body.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.
Ferrari oznámilo, že během středečního filmovacího dne na okruhu Mugello usednou do vozu oba jeho jezdci – Lewis Hamilton i Charles Leclerc. Italský tým zde poprvé nasadí nové zadní zavěšení, které má být klíčové před nadcházející Velkou cenou Belgie.
Helmut Marko oznámil, že Max Verstappen může očekávat řadu technických vylepšení před posledními dvěma závody před letní přestávkou. Rakouský poradce Red Bullu potvrdil, že tým připravil několik důležitých upgradů, které by měly pomoci Verstappenovi udržet tempo v boji o šampionát.
Lando Norris označil své vítězství na Velké ceně Velké Británie 2025 za nejdůležitější moment své dosavadní kariéry. Emotivní triumf před domácím publikem pro něj znamená naplnění dlouholetého snu.
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.