Max Verstappen jako jediný letos dokázal vyhrát a porazit tak oba Mercedesy. V tabulce jezdců mu patří druhé místo na prvního Hamiltona ztrácí 37 bodů. Podle šéfa Red Bullu, Christiana Hornera, oba výše zmínění jezdci podávají skvělé výkony a jen těžko by se mezi nimi volilo, kdo má lepší formu.
Mercedes letos znovu postavil vůz, který soupeři většinou jen marně stíhají. Aktuálně mají na svém kontě již 221 bodů, druhý Red Bull jich zatím nasbíral 135. Christian Horner však doufá, že se můžeme těšit na souboje Hamiltona s Verstappenem.
"Jejich výkony jsou jsou velmi podobné," zněla jeho odpověď na otázku, který z této dvojice má podle něj lepší formu. "Ten rozdíl by tam byl minimální a těžko by se mezi nimi volilo. Oba dva jsou ve špičkové formě a zajímavé je, že Maxovi je 22, zatímco Lewisovi 35. Jsou každý v jiném stádiu kariéry. Doufám, že v následujících závodech uvidíme tyto dva kolo na kolo, protože si myslím, že by se to divákům líbilo. A týmům také. Domnívám se, že by to pro F1 bylo dobré." uvedl šéf Red Bullu pro britskou TV Sky Sports a dodal, že je s výkony nizozemského závodníka velmi spokojen.
Zatímco Verstappen dokázal těžit z vozu maximum a podařilo se mu získat silné výsledky, jeho týmový kolega Alexander Albon se s citlivým autem a pneumatikami trápí o poznání víc. A na bodech je to znát. Proti 95 bodům jich anglicko-thajský jezdec získal 40.
Tým se však prý všemožně snaží mu pomoci toto období překonat. "Porovnáváme a sledujeme na simulátoru charakteristiky a styl řízení mezi oběma jezdci a ptáme se, proč Max dokáže z auta dostat víc. Podpořili jsme inženýry na jeho straně garáže a hodně v něj věříme. Například v Silverstone dokázal, že má schopnosti být rychlým závodníkem. Nedává mu to nyní smysl, my mu musíme pomoci to zvládnout," uvedl na adresu svého druhého jezdce Horner.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.