Také ve třetím tréninku ukázal Mercedes svou technickou převahu. Dařilo se i Racing Pointu a Leclercovi. Za očekáváním naopak zatím zůstal Red Bull s McLarenem.
Závěrečný trénink před odpolední kvalifikací přinesl turbulentní průběh. Už proto, že včera odpoledne se kvůli počasí moc nejezdilo. Jezdci a týmy potřebovali dohnat co nejvíce ztraceného času.
Museli si však dávat pozor v první zatáčce, právě v ní totiž během dopoledního závodu F3 explodoval motor, což mělo za následek únik oleje.
Čelo výsledkové listiny patřilo už od prvních minut jezdcům Mercedesu. Stříbrné šípy potvrzují svoji dominanci i na Hungaroringu. Rychlejším z nich byl v interním souboji Hamilton. Tradičně dobře se prezentoval Pérez. Jezdci Racing Pointu patřila dvacet minut před koncem třetího tréninku bronzová příčka.
Následoval Leclerc. Trochu za očekáváním zůstaly oba Red Bully, byť většinu času odjezdili piloti na tvrdší směsi pneumatik.
Na rozhraní první a druhé desítky byli oba jezdci McLarenu, naopak nedařilo se Haasu ani Alfě Romeo.
15 minut před koncem zatopilo Ferrari. Leclerc se dostal rozdílem dvou desetin na první místo. Kolo Vettela vypadalo také solidně, jenže Němec pokazil třetí sektor, a tak na svého týmového kolegu ztratil půl vteřiny.
Pak přišel na řadu Valtteri Bottas, který o více než tři desetiny překonal prvního Leclerca. Hamilton se zařadil těsně za Bottase. Zklamáním bylo nejrychlejší kolo Verstappena, Holanďan poztrácel sedm desetin, což mu stačilo jen na čtvrté místo za duem Mercedesu a Leclercem.
Skvělé kolo vystřihl těsně před koncem Pérez, katapultoval se díky němu na třetí příčku. Největším favoritem pro odpolední kvalifikaci je ale rozhodně Mercedes.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.