Ve druhém maďarském tréninku panovalo mokré počasí. Na okruhu se toho proto moc nedělo. Nejrychlejší čas zajel Sebastian Vettel.
Začátek druhého volného tréninku poznamenala mokrá trať. Opravdu hodně mokrá trať, takže na měřené časy jsme alespoň v jeho začátku mohli zapomenout. Jako první vyjel na mokrou trať Pierre Gasly, avšak podmínky byly tak špatné, že Francouz absolvoval pouze instalační kolo.
První měřený čas zapsal Pérez - 1:43,862. Jeho vůz byl přitom viditelně nestabilní, což svědčilo o podmínkách, které na okruhu panovaly. Mexičan ve svém druhém měřeném kole dokonce vyjel mimo trať. obešlo se to ale bez poškození.
Tricky and testing conditions for everyone in FP2 😳☔️#HungarianGP 🇭🇺 #F1 pic.twitter.com/lSFE78NZA9
— Formula 1 (@F1) July 17, 2020Další ostrá kola zajeli Stroll a Räikkönen, jinak byla ale na Hungaroringu klid. Prolomili jej až jezdci Ferrari. Ostrá kola zajeli Vettel i Leclerc. Následovali Magnussen a Norris, šlo však spíš jen o pokusy z povinnosti. Vypovídající hodnotu byste v nich hledali těžko.
Později se do vedení dostal Vettel, jehož následoval Bottas. Do konce měřených jízd se už toho moc neudálo. Někteří jezdci sice zkusili jízdu na přechodných pneumatikách, ale ale brzy pochopili, že to nebyla správná volba.
Mastering the tricky conditions ✨Ride onboard with Sebastian Vettel as he tops FP2's timing charts ⏱👏#HungarianGP 🇭🇺 #F1 pic.twitter.com/zBaekt55jb
— Formula 1 (@F1) July 17, 2020Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.