Zatímco Ferrari a Renault zahájili po devítitýdenní přestávce práce ve svých továrnách před 2 týdny, v Británii týmy postupně obnovují provoz v průběhu těchto dní. Dobré zprávy přicházejí z motorového oddělení Ferrari.
První závod, byť bez diváků, je plánován na 5. července v Rakousku, kde se má jet také následující týden znovu. Tamní vláda akci schválila, nyní se čeká na formální potvrzení.
Týmy mají tedy zhruba měsíc na to, aby se na něj připravili poté, co svět zasáhla pandemie koronaviru. K dispozici tak mají pouze dat z předsezónních testů, velké novinky u nich na počátku července nemůžeme očekávat.
Ferrari obnovilo provoz ve své továrně již před dvěma týdny, a to hned na 3 směny. Uvědomuje si, že bude muset zabrat zejména po aerodynamické stránce. Chystá nový nos s předním křídlem, to se však na Red Bull Ringu ještě neukáže.
Hodně pozornosti věnuje také své pohonné jednotce, u které se mu podaří do 1. závodu dle zákulisních informací najít dalších 20 koní díky nové hlavě válců s optimalizovaným 'horkým' spalováním.
Zaměstnanci Mercedesu se již také vrátili do práce, jeho příklad dnes následují u Red Bullu. "Máme štěstí, že máme v Milton Keynes velkou továrnu se spoustou prostoru. Díky tomu můžeme lidi rozmístit dál od sebe a dodržet přísná nařízení týkající se sociálních vzdáleností," prohlašuje jeho šéf Christian Horner.
Racing Point se do práce vrací zítra, podle svého mluvčího přitom chce dát zdraví a bezpečnost svých lidí na první místo. Renault obnovil svůj provoz před 2 týdny, Alfa Romeo minulý týden, stejně jako Haas, jenž svůj návrat odstupňoval do několika fází, přičemž dává přednost tomu, aby jeho zaměstnanci pracovali z domova.
Svůj provoz již obnovili také AlphaTauri, McLaren očekávající příští rok příchod Daniela Ricciarda na místo Carlose Sainze i Williams, jenž hledá cestu z krize i za cenu prodeje týmu poté, co vypověděl smlouvu svému hlavnímu sponzorovi, společnosti ROKit.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.