Má to být hotová věc. Německé zdroje hovoří o brzkém konci Toto Wolffa u Stříbrných šípů. Potvrzení by prý mohlo přijít ještě před startem letošního ročníku.
Spekulace o konci Toto Wolffa v Mercedesu už nějakou dobu kolují. V zásadě se proto nejedná o převratnou novinku. Teď se ale zdá. že ledy se začaly opravdu hýbat. Víc než kdy dřív.
O brzkém konci vídeňského rodáka totiž informovalo hned několik německých zdrojů. Údajně má ke konci Wolffa u Mercedesu dojít až v závěru letošní zkrácené sezony. Ani to ale není stoprocentní. Některé německé zdroje totiž tvrdí, že Rakušan oznámí svůj konec ve stříbrném úboru ještě před prvními letošními závody.
Z určitého úhlu pohledu do sebe věci poměrně jasné zapadají, Už delší dobu se hovoří o tom, že vztahy uvnitř Mercedesu jsou napjaté. Novým šéfem Daimleru se v nedávné době stal Ola Källenius, přičemž Wolff se u něj nemá těšit přízni, kterou měl u předchozího vedení.
K tomu přidejme spekulace ohledně zájmu Mercedesu utvořit jezdecký tandem snů. Nejužší špičky mají prosazovat podepsání Sebastiana Vettela na úkor Valtteriho Bottase. Finův manažer už podle řady indicí jedná s Renaultem či Red Bullem.
Toto Wolff není tomuto kroku nakloněn. V posledních týdnech navíc vstoupil jako akcionář do Aston Martinu, což teorie o jeho konci v Mercedesu ještě přiživilo.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.