Fernando Alonso se stále netají svými myšlenkami na návrat do Formule 1. Italská média ho nyní začínají spojovat s Ferrari. Dvojnásobný mistr světa by zde údajně mohl vystřídat Sebastiana Vettela.
Budoucnost Fernanda Alonsa je stále zahalena rouškou tajemství.Ostřílený osmatřicetiletý bard se netají svými ambicemi, které spočívají v návratu do Formule 1. Jenže pouze s konkurenceschopným materiálem. Právě to byl důvod, proč populární pilot na konci ročníku 2018 královnu motorsportu opustil. Po letech bezedného trápení s McLarenem, které často připomínalo scény z těch nejděsivějších hororů, si už zkrátka rodák z Ovieda řekl dost.
„Tenkrát jsem ten krok (odchod z F1) potřeboval. Byl jsem unavený. Osmnáct let jste neustále na cestách. Prakticky si neodpočinete. Defacto jsem byl celé ty roky v neustálém zápřahu," vrací se Alonso ke svému přerušení kariéry ve Formuli 1 , jež se datuje dva roky nazpět.
Během těchto 24 měsíců si pak dvojnásobný mistr světa v barvách Renaultu vyzkoušel další motoristické disciplíny. Ty, které jsou časově o cosi méně náročné, dalo by se říct. Máme na mysli Le Mans, WEC nebo Dakar.
Nyní už ale pomyslný stav Alonsových baterek ukazuje status plně nabito. Znamená to jediné. Všeobecně uznávaný Španěl, chce znovu naskočit do vlaku s názvem Formule 1.
„Během těch dvou let bez Formule 1, jsem zvládl načerpat řadu nových sil. Chci se vrátit. Cítím se znovu na 23 let věku. V krátkodobém horizontu přesně vím, co chci dělat. Zbytek se uvidí až časem," líčí Alonso.
Italská média pak přišla během posledních dní se spekulacemi, které tvrdí, že se velezkušený Španěl, jenž už v Maranellu působil mezi lety 2010 až 2014, Ferrari znovu nabídl.
Mělo se tak stát v reakci na (údajně) neúspěšné první kolo jednání mezi Scuderií a Sebastianem Vettelem o novém kontraktu.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.