Stáj Racing Point dnes v rakouském Mondsee u svého hlavního sponzora BWT odhalila svůj růžový monopost pro sezónu 2020 Formule 1.
Přítomni byli oba závodní jezdci - Sergio Pérez i Lance Stroll i jeho otec Lance. Ten odkoupil podíl v Aston Martinu, proto příští rok dojde k přejmenování závodního týmu podle britské automobilky. Zbarvení zůstává podobné tomu loňskému, chybí však loga velkého sponzora SportPesa.
Nový vůz ihned zamíří do Barcelony, kde ve středu začínají předsezónní testy. Stáj sídlící v Silverstone se ho bude snažit co nejlépe připravit na začátek nové sezóny a vylepšit v ní loňské 7. místo mezi konstruktéry a dostat se alespoň na 4. příčku, kterou v letech 2016 a 2017 okupovala (tehdy pod vedení Vijaye Mallyi jako Force India): "Chceme být špičkou středu pole," potvrzuje šéf týmu Otmar Szafnauer.
"Od roku 2017 si hluboce užíváme partnerství s BWT a těší nás, že můžeme oslavit čtvrtý společný rok s nimi jako s titulárním partnerem. Tato rozšířená spolupráce odráží loajalitu, oddanost a energii, kterou přinášejí do rodiny Racing Pointu. Těší mě, že můžeme zahájit naší sezónu zde v Mondsee, v domově BWT, a vrhnout světlo na cennou práci, kterou BWT dělá pro rozvoj udržitelnost. Společně jsme si užili mnoho pamětihodných okamžiků na trati i mimo ni a teď se těšíme na další v sezóně 2020," dodává Szafnauer.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.