Novináři se zeptali Maxe Verstappena na možnost jeho přestupu k Leclercovi do Ferrari. Holanďan ji popřel. V případě partnerství s Hamiltonem už je ale otevřenější.
O budoucnosti Maxe Verstappena se vedou dlouhé diskuze. Jak by taky ne, když je mladý Holanďan považován za jedno z nejatraktivnějších zboží na jezdeckém trhu. Pro příští rok sice ještě má smlouvu s Red Bullem, ale jeho další kroky jsou velkou neznámou. Rakouská stáj chce Maxe udržet za každou cenu, Verstappen chce pro změnu za každou cenu vítězit. Je proto jasné, že budoucnost talentovaného jezdce bude do velké míry odvislá od formy Rudých býků.
Rodák ze země tulipánů je často spojován s Mercedesem. V úvahu může přicházet samozřejmě také Ferrari. Italská stáj však slovy svého současného prezidenta nedávno přiznala, že Verstappen si u ní svými prohlášeními o podvádění přivřel dveře. Jak na tato slova reaguje sám pilot?
Na to se jej zeptali redaktoři Ziggo sport. Verstappen si nemyslí, že je jeho přestup do Maranella reálný. Důvodem má být Charles Leclerc, který je mimochodem Maxovým velkým rivalem už od doby, kdy oba společně závodili na motokárách a v nižších formulových sériích.
„Nemyslím si, že k tomu dojde (přestupu do Ferrari). Podle mě byste neměli mít v týmu dva jezdce, kteří mohou být potenciálně týmovou jedničkou,“ říká. Při otázce na Lewise Hamiltona a Mercedes ovšem reaguje trochu jinak. Své partnerství s šestinásobným mistrem světa dopředu nevylučuje. Myslí si, že rozhodne to, co bude chtít samotný tým.
„Kdo ví? Já o možnosti být kolegou Hamiltona momentálně nepřemýšlím. Nakonec, vždy můžete mít na věc svůj názor, vždy si můžete myslet co chcete, ale je to tým, který rozhoduje. Uvidíme,“ líčí.
Verstappen se dále zmiňuje o tom, že práci, kterou odvádí Hamilton uznává. Brita vnímá jako jednoho z nejlepších pilotů Formule 1 v historii. Na druhou stranu však prý nesmíme zapomínat na to, jak silným balíkem Mercedes disponuje. Holanďan tvrdí, že v jeho voze by získalo mistrovský titul 60 procent současných pilotů.
„Je to hodně o autě, mám v sebe důvěru a myslím, že bych to na jeho místě dokázal také. Hamilton je bezpochyby jeden z nejlepších jezdců F1 všech dob, ale chci jen poukázat na to, jak dobrý Mercedes je. Podle mě by s jeho vozem získalo titul 60 procent jezdců,“ má jasno Verstappen.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.