Podle šéfa Red Bullu Christiana Hornera k žádným větším přestupům na trhu s jezdci před přelomovým ročníkem 2021 nedojde.
Smlouvy většině pilotů přitom vyprší na konce příští sezóny. Proto se spekuluje, že by Lewis Hamilton mohl zamířit k Ferrari a Max Verstappen k Mercedesu.
Klíčoví hráči podle Hornera nicméně zůstanou tam, kde jsou: "Myslím si, že všem špičkovým klukům příští rok končí smlouvy." Red Bull se bude snažit udržet si svou hvězdu a věří, že se mu to podaří: "Verstappen je v tomto týmu velmi spokojený."
Hamilton však minulý týden na večírku FIA prozradil, že Holanďan často volá jeho šéfovi Totovi Wolffovi a dotazuje se na místo. Bude tedy po roce 2020 Horner nepříjemně překvapen?
"Jsme moc rádi, že jej máme v týmu, dobře tady zapadá. Je to na nás, abychom mu příští rok dali konkurenceschopné auto. Ale vůbec by mě nakonec nepřekvapilo, kdyby všichni zůstali na stejných místech, až dohraje hudba," popisuje šéf Red Bullu.
Proč je přesvědčený o tom, že nedojde k žádným změnám? "Myslím, že Leclerc má smlouvu s Ferrari. Lewis je očividně velmi spokojený ve svém prostředí. Max je zase spokojený v tom svém. Pokud tedy budou sedět příští rok v konkurenceschopných autech, proč by měnili týmy či chodili jinam?" odpovídá Horner řečnickou otázkou.
Konkurenceschopné auto Red Bull své hvězdě nicméně slibují již několik sezón, se v posledních třech ročnících včetně toho letošního s novým dodavatelem pohonných jednotek, s Hondou, nikam neposunul a pokaždé skončil až na třetím místě za Mercedesem a Ferrari. Nasbíral přitom méně bodů než loni, byť se nově bodovala i nejrychlejší kola.
A podle kontaktů Verstappena s Mercedesem se zdá, že mladému jezdci již trpělivost došla. Roztočí se nakonec v příští sezóně přece jen přestupový kolotoč?
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.