Třetí trénink vyhrál Max Verstappen, Mercedes byl v těsném závěsu, Ferrari jezdilo na tvrdší směsi pneumatik.
Třetí trénink v Abú Zabí a zároveň poslední trénink letošní sezony začal pozvolna. Během prvních deseti minut nezajel žádný pilot měřený čas. K instalačním kolům se odhodlali Gasly, Raikkonen nebo Magnussen.
Úvodní měření čas zajel Norris s McLarenem. Následoval ho další Brit George Russell, ten byl však poměrně výrazně pomalejší. Po čtvrthodině vyjeli na okruh oba Renaulty. Francouzům se včera nedařilo, takže během dneška mají co napravovat. Ricciardo byl v prvním měřeném kole rychlejší Hülkenberga o šest desetin.
And Seb is the next to lock-up, but this time it's on the entry Turn 8 👀#AbuDhabiGP 🇦🇪 #F1 pic.twitter.com/uWoYoE0Q7m
— Formula 1 (@F1) 30. listopadu 2019Jako první z top týmů se k měřenému času odhodlal Bottas. Okamžitě se přitom dostal do vedení. Vettel byl o dvě desetiny pomalejší. Čas Fina vylepšil ještě Hamilton a to o další dvě desetiny. Britův čas se zastavil na hodnotě 1:37,699.
Výborně zajel Verstappen, který se dostal na vedoucí příčku s náskokem půl vteřiny na šestinásobného mistra světa. S tím se však Mercedes nechtěl smířit, neboť si pro sebe nejrychlejší čas brzy opět uzmul Hamilton. Ferrari zatím ztrácelo. Solidně se jevili pátý Ricciardo, šestý Gasly, respektive sedmý Grosjean. Mimo elitní desítku se nacházely oba McLareny a Racing Pointy. Nevedlo se ani Albonovi.
Big lock-up for @ValtteriBottas at Turn 11But he's looking 🚀 with those engine upgrades#AbuDhabiGP 🇦🇪 #F1 pic.twitter.com/YKa7EpqnYO
— Formula 1 (@F1) 30. listopadu 2019Delší dobu jsme na trati neviděli Leclerca, jehož pravděpodobně potkaly potíže technického rázu.
Do čela se svým kvalifikačním pokusem dostal Hamilton, těsně následovali Bottas s Verstappenem. Tyto jezdce nedělila ani jedna desetina sekundy. Hamiltona nakonec překonal Verstappen.
Ferrari ztrácelo čtyři desetiny, ale jezdci italské stáje zajeli svá nejrychlejší kola na na střední směsi pneumatik.
TOP 10: END OF FP3 ⏱️1 VER2 HAM3 BOT4 ALB5 VET6 LEC7 PER8 RIC9 SAI10 GAS#AbuDhabiGP 🇦🇪 #F1 pic.twitter.com/cHZcRyblQC
— Formula 1 (@F1) 30. listopadu 2019Odpoledne dne nás čeká kvalifikace.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.