Haas stojí o Roberta Kubicu, podle šéfa týmu Günthera Steinera už dva týdny čeká, zda přijme jejich nabídku na místo simulátorového jezdce.
Polák již v záři oznámil, že v příští sezóně s Williamsem pokračovat nebude. Nyní má na stole více nabídek, kromě Haasu se o něj zajímá i Ferrari, které zvažuje, že by jej využilo jako rezervního jezdce pro týmy využívající jeho motory.
Kubica se má rozhodnout již brzy: "Momentálně s tím tak trochu vyčkáváme. Za ty dva týdny se nic nepohnulo a já doufám, že příští týden dostaneme zprávu," potvrzuje Steiner, jenž si příští rok ponechá oba současné závodní jezdce: Romaina Grosjeana a Kevina Magnussena.
"Je to spíše na jeho straně. Musí se rozhodnout, co chce dělat. My trpělivě vyčkáváme. Pro něj jde o velké rozhodnutí, proto respektuji to, co dělá, že to vyžaduje čas a že si to řádně promýšlí," pokračuje šéf amerického týmu, jemuž patří v šampionátu až 9. místo před Williamsem, zatímco loni skončil šestý.
Co když Kubica nepřijme jejich nabídku? V tom případě má Haas záložní plán. "Doufám, že se k něčemu dostaneme, protože my také potřebujeme všechno uzavřít. Čas běží, příští rok se rychle blíží."
Současný pilot Williamsu by jim pomáhal s vývojem monopostu pro rok 2021. Americký tým čelí náročnému rozhodnutí, kolik zdrojů vymezit nástupci letošního neúspěšného vozu VF-19 a kolik tomu pro rok 2021 stavěnému dle zcela nových pravidel.
Podle Steinera tým rozhodne na počátku příštího roku, jak k tomuto kompromisu přistoupí: "Před několika týdny jsme se rozhodli, co budeme dělat. Momentálně chceme zajistit, abychom v roce 2020 měli to nejlepší auto. Máme několik lidí pracujících na tom pro rok 2021, ale řekli jsme si, že se na počátku příštího roku rozhodneme, jak rychle k němu přesuneme své úsilí."
O víkendu jej čeká závod v Brazílii, kde přivezl jeden kus svého nového předního křídla. Tentokrát jej bude mít k dispozici Grosjean poté, co jej před dvěma týdny testoval na svém voze jeho týmový kolega Magnussen. Týmu se letos stále nepodařilo plně porozumět svému letošnímu autu a pneumatikám a vyřešit velký rozdíl mezi kvalifikační a závodní rychlostí.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.