Kimi Räikkönen sice v USA předvedl velmi dobrý výkon, na body však těsně nedosáhl, což mu moc radosti nepřineslo.
Mistr světa z roku 2007 neskončil po letní přestávce ani jednou v první desítce poté, co jeho Alfa Romeo začala ztrácet na konkurenceschopnosti. Minulý víkend k tomu měl v Austinu blízko, nakonec z něj ale odjel bez bodu.
"Když se podíváte na mnoho mých předchozích závodů, tak jsem byl nejsilnější za dlouhou dobu, jenže za 11. místo absolutně nic nezískáváte, to můžete být klidně i poslední. Není v tom žádný rozdíl, proto jsem zklamaný. Jistě, byla tam spousta pozitiv, ale konečný výsledek je stejný," uvedl Räikkönen po Velké ceně Spojených států.
"Měl jsem poměrně dobré první kolo, ale neměl jsme rychlost na to, abych svou pozici udržel. Podařilo se mi předjet Magnussena, jenže se zdá, že nám celkově trochu schází rychlost, takže jsem musel více využívat pneumatiky než ostatní, abych se jich udržel," pokračuje pilot Alfy Romeo.
"A pak nám samozřejmě pneumatiky odešly trochu dříve. Během závodu se to následně znásobilo a my jsme na to dopláceli. Ale trocha rychlosti nám schází obecně. Alespoň jsme v ten den mohli bojovat. Jenže to je stejně zklamání skončit jedenáctí," sděluje Iceman své pocity.
Jeho týmový kolega Antonio Giovinazzi, s nímž bude nastupovat v F1 i příští rok, po závodě v Austinu uvedl, že jim "zkrátka schází přilnavost," což vede k tomu, že se s jejich vozem "opravdu těžko jezdí." Mladý Ital skončil čtrnáctý poté, co startoval ze 16. místa před Räikkönenem.
"S Kimim jsme byli na odlišných strategiích, abychom se pokusili něco vyjet... Se závodní rychlostí se stále trápíme. Něco jsme zkusili, ale nestačilo to. Příště se pokusíme o to, aby to bylo v Brazílii lepší," slibuje Giovinazzi.
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.
Isack Hadjar je vážným kandidátem na nahrazení Yukiho Tsunody v Red Bullu, což by pro něj mohlo být životní šancí i obrovským testem. Tento krok může odstartovat jeho hvězdnou kariéru, nebo ji naopak brzy ukončit.
Toto Wolff představil tříletý vývojový plán pro Kimiho Antonelliho, čímž potvrdil, že Mercedes s mladým Italem počítá dlouhodobě. Podle Wolffa je klíčové, aby Antonelli dostal čas na zrání a přípravu, než vstoupí do světa Formule 1.
Šéf Ferrari Fred Vasseur uvedl, že tým pravděpodobně přiveze na Velkou cenu Rakouska novinky pro monopost SF-25. Úpravy by měly pomoci zvýšit konkurenceschopnost na Red Bull Ringu.
Liam Lawson zažil nepříjemný začátek sezony, když po pouhých dvou závodech přišel o místo v hlavním týmu Red Bull. Tento nečekaný krok jasně ukázal, jak rychle se mohou měnit plány ve vysoce konkurenčním prostředí Formule 1. Novozélanďan reagoval na tvrzení Red Bullu.
Toto Wolff uvedl, že Mercedes má stanovený časový plán pro podpis nové smlouvy s Georgem Russellem. Naznačuje tím, že tým chce mít o budoucnosti britského jezdce jasno co nejdříve.
Spekulace o budoucnosti šéfa Ferrari Frederica Vasseura sílí, ale podle Ralfa Schumachera za problémy týmu nestojí on. Bývalý pilot F1 naznačuje, že příčinu stagnace je třeba hledat jinde.
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.