Lewis Hamilton si po závodu v Mexiku postěžoval na Maxe Verstappena, podle jeho šéfa Christiana Hornera však na jeho manévrech nebylo nic špatného.
Lídr šampionátu po dojezdu do cíle uvedl, že jej při vzájemné kolizi mezi 1. a 2. zatáčkou po startu Holanďan sestřelil: "V určitou chvíli jsem si myslel, že mě Max torpédoval."
"Každý jezdec je jiný. Někteří jsou chytřejší, jiní velmi chytří, agresivní a někteří jsou hloupí. Po zkušenostech se závoděním dáváte některým lidem více místa, jiným nemusíte, protože jsou plní respektu. S Maxem je srážka velmi pravděpodobná, pokud mu nenecháte více místa, takže to většinou raději uděláte... Na takové věci je jako magnet," hodnotil Hamilton svého soupeře z Red Bullu.
Sdílí na Maxe stejný názor také druhý v cíli, Sebastian Vettel: "Ano a ano." Na otázku, zda by to mohl trochu rozvést, pilot Ferrari jen dodal: "Ne, jen kopírovat - vložit. Je to pravda."
Podle Hornera ale Verstappena není z čeho obviňovat: "Vlastně projevil trpělivost vůči vozům Ferrari, byl před Lewisem a brzdil brzy, což Lewisovi umožnilo dostat kolem něj po vnějšku. Lewis se pak trochu rozvlnil a oba skončili na trávě. Šlo o tvrdé závodění - oba závodili tvrdě, a o tom to celé je. Nemyslím si, že by Max udělal v první zatáčce něco špatně!"
Při kolizi došlo k poškození boční části podlahy Mercedesu, Lewis kvůli tomu v průběhu závodu ztratil kolem 7 sekund. "Lewis měl po kolizi celkem poškozené auto. Když se podíváte pečlivě na záběry ze závodu, tak uvidíte, jak kousek karosérie proletí nad kamerou. Šlo o kus Lewisovy podlahy, které se ztratila ze scény," říká technický ředitel James Allison.
"Ten proužek karosérie je vnější okraj podlahy. Došlo také k drobnému poškození bočnice předního křídla, a tyto dvě věci dohromady zapříčinili u Lewise ztrátu aerodynamického přítlaku, která odpovídá zhruba 0,1 s na kolo. To se nezdá být moc, ale když si vzpomenete, že závod měl 70 kol, pak v jeho průběhu jde o sedm sekund. Vzhledem k tomu, že Lewis dojel o měně než 2 sekundy před Vettelem, tak vidíte, že jde o celkem významnou část," popisuje Allison.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.