Během druhého tréninku v Mexiku byl nejrychlejší Sebastian Vettel s Ferrari, druhý čas si připsal Max Verstappen, jehož týmový kolega Albon havaroval. Rychlejší z Mercedesů, za jehož volantem byl Bottas, ztratil osm desetin sekundy.
Druhý trénink započal na rozdíl od toho prvního na suché trati. Do čela se v úvodu dostal Norris časem 1:19,600. Následovaly ho obě Alfy. Jako první z top týmů zajel ostré kolo z Vettel. Norrise překonal téměř o vteřinu. Celkově se o první pozici přetahovali v úvodu piloti Ferrari. Chvíli byl na čele Vettel a chvíli Leclerc. Třetí Verstappen trošku ztrácel, Mercedes vyčkával v garáži.
Chrles Leclerc se po deseti minutách dopustil hodin. Žádné škody si to však na jeho voze nevyžádalo. O dost hůř na tom byl Albon. Thajec ve službách Red Bullu, který stále nemá potvrzenou sedačku pro příští ročník tvrdě havaroval, když svůj vůz poslal do zdi. Ředitelství závodu vyvěsilo červené vlajky. Pauza v důsledku této havárie byla poměrně dlouhá. Motory se znovu rozezvučely až hodinu před koncem druhého volného tréninku.
Na další incidenty jsme nemuseli dlouho čekat. Jezdci měli problém zejména v prvním sektoru, kde se brzdí z velkých rychlostí. Hned několikrát jsme v tomto místě viděli zablokování brzd, popřípadě výlet na trávu. Chybovali zde Norris, Kvjat či Ricciardo.
Kvalifikační simulace odstartoval Leclerc (1:17,072). Vettel byl však ještě výrazně rychlejší, konkrétně o čtyři desetiny. Verstappen rozdělil oba jezdce Ferrari, až za tímto triem byl Bottas, který měl náskok tří desetin na Hamiltona. Mercedes už před víkendem ústy svého šéfa tvrdil, že Mexiko bude pro něj ze zbývajících okruhů nejtěžší. Tento fakt se podle všeho potvrzuje.
Velmi dobře se ukazoval sedmý Gasly, který bojuje o návrat Do Red Bullu, seč mu síly stačí. Jeho týmový kolega Kvjat na tom byl ještě o jedno místo lépe. Trápil se naopak Haas. Američanům mexické podmínky zjevně nesedí. Mimo nejlepší desítku se nacházel rovněž Racing Point. Z dua Renaultu se více dařilo Hüllkenbergovi, dobře na tom nebyl Kimi, který potvrzoval, že se Alfa po letní přestávce trápí.
Nejrychleji během tréninku létalo Ferrari - Vettel 358.8 km/h, Leclerc 356.6 km/h, Grosjean 363.1 km/h. Nejvíce kol najel Giovinazzi (46) a nejméně havarující Albon (5).
Poslední část druhého volného tréninku patřila už tradičně dlouhým jízdám. Týmy kroužily na různých pneumatikách a snažily se získat cenná data pro nedělní závod. Tempo při závodních simulacích bylo mezi nejrychlejšími týmy vyrovnané, což může značit zajímavou nedělní bitvu.
Zítra nás čeká třetí trénink a kvalifikace.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.
Mercedes má podle všeho jasno, že i v roce 2026 bude spoléhat na George Russella a Kimiho Antonelliho. Oficiální potvrzení jezdecké sestavy ale zatím stále chybí.
Andrea Kimi Antonelli přišel v Zandvoortu o šanci na dobrý výsledek po kolizi s Charlesem Leclercem v zatáčce číslo 3. Za incident dostal nováček ve Formuli 1 desetisekundový trest.
Lewis Hamilton obdržel od komisařů trest za svou jízdu na cestě na startovní rošt při Velké ceně Nizozemska.