Helmut Marko vyhlásil před touto sezonou pro Red Bull cíl vybojovat pět vítězství. Momentálně mají Rakušané na svém kontě dvě. Na další to přitom moc nevypadá. Podobného názoru je i Max Verstappen.
Red Bull letos přešel od motorů Renault k pohonným jednotkám Honda. Boj o titul tedy vzhledem k této změně příliš reálný nebyl. Přesto odborný poradce stáje Helmut Marko vyhlásil útok na pět vítězství. Pravda je taková, že Rakušané dokázali zvítězit dvakrát. Verstappen se radoval v Rakousku a Německu. Ke zmíněné metě tak chybí tři triumfy a vzhledem k propadu formy Red Bullu po letní přestávce to na další výhry příliš nevypadá.
Podobného názoru je i Max Verstappen. „Nemyslím si, že ve zbytku sezony nás ještě čeká okruh. na kterém bychom mohli zvítězit. Pokud se ve zbytku ročníku dostaneme blízko pódiu a, nebo na pódium, bude to z mého pohledu naše maximum,“ říká Holanďan.
Jak už jsme zmínili Red Bull na tom byl v první polovině sezony dobře, chvíli se zdálo, že má dokonce nejrychlejší balík v poli, pak ale přišel propad nejen za Mercedes, ale i za Ferrari. Helmut Marko přitom před letní přestávkou sebevědomě prohlašoval, že italský tým už není pro Rudé býky soupeřem. Opak je však pravdou.
„Jsem realista. V posledních letech se nám sice v Mexiku dařilo, ale to se věci měly jinak. Momentálně máme víc problémů než dřív, třeba loni jsme měli celkem výrazně lepší vyvážení auta a tak dále. Podívejte se na Ferrari, to je letos na rovinkách opravdu rychlé. Pokud bychom dokázali zabojovat o pódium bylo by to fajn,“ má jasno Verstappen.
Hvězda Red Bullu má pocit, že většina týmů se už věnuje příští sezoně, protože letos už toho příliš ve hře není. Z jeho pohledu moc nezáleží na tom, zda ve zbytku sezony skončí druhý, třetí nebo čtvrtý či pátý. Svůj zrak upíná k sezoně následující, kde by se stájí chtěl konečně zabojovat o mistrovský primát. A třebaže jeho otec Jos o reálnosti tohoto cíle pochybuje, Max je přívětivější. „Už teď víme, co nám Honda příští rok poskytne. To je rozhodně fajn. My se jako tým musíme hlavně poučit z letošních chyb a doufat, že už se nebudou opakovat. Z hlediska příštího roku rozhodně půjde o to, jak do sezony vstoupíme,“ ukončuje mladý jezdec.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.