Helmut Marko vyhlásil před touto sezonou pro Red Bull cíl vybojovat pět vítězství. Momentálně mají Rakušané na svém kontě dvě. Na další to přitom moc nevypadá. Podobného názoru je i Max Verstappen.
Red Bull letos přešel od motorů Renault k pohonným jednotkám Honda. Boj o titul tedy vzhledem k této změně příliš reálný nebyl. Přesto odborný poradce stáje Helmut Marko vyhlásil útok na pět vítězství. Pravda je taková, že Rakušané dokázali zvítězit dvakrát. Verstappen se radoval v Rakousku a Německu. Ke zmíněné metě tak chybí tři triumfy a vzhledem k propadu formy Red Bullu po letní přestávce to na další výhry příliš nevypadá.
Podobného názoru je i Max Verstappen. „Nemyslím si, že ve zbytku sezony nás ještě čeká okruh. na kterém bychom mohli zvítězit. Pokud se ve zbytku ročníku dostaneme blízko pódiu a, nebo na pódium, bude to z mého pohledu naše maximum,“ říká Holanďan.
Jak už jsme zmínili Red Bull na tom byl v první polovině sezony dobře, chvíli se zdálo, že má dokonce nejrychlejší balík v poli, pak ale přišel propad nejen za Mercedes, ale i za Ferrari. Helmut Marko přitom před letní přestávkou sebevědomě prohlašoval, že italský tým už není pro Rudé býky soupeřem. Opak je však pravdou.
„Jsem realista. V posledních letech se nám sice v Mexiku dařilo, ale to se věci měly jinak. Momentálně máme víc problémů než dřív, třeba loni jsme měli celkem výrazně lepší vyvážení auta a tak dále. Podívejte se na Ferrari, to je letos na rovinkách opravdu rychlé. Pokud bychom dokázali zabojovat o pódium bylo by to fajn,“ má jasno Verstappen.
Hvězda Red Bullu má pocit, že většina týmů se už věnuje příští sezoně, protože letos už toho příliš ve hře není. Z jeho pohledu moc nezáleží na tom, zda ve zbytku sezony skončí druhý, třetí nebo čtvrtý či pátý. Svůj zrak upíná k sezoně následující, kde by se stájí chtěl konečně zabojovat o mistrovský primát. A třebaže jeho otec Jos o reálnosti tohoto cíle pochybuje, Max je přívětivější. „Už teď víme, co nám Honda příští rok poskytne. To je rozhodně fajn. My se jako tým musíme hlavně poučit z letošních chyb a doufat, že už se nebudou opakovat. Z hlediska příštího roku rozhodně půjde o to, jak do sezony vstoupíme,“ ukončuje mladý jezdec.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.