Max Verstappen si věří na porovnání se svými největšími rivaly. Podle jeho slov si zkrátka o sobě každý jezdec musí myslet, že je tím nejrychlejším.
Max Verstappen je podle mnohých odborníků jedním z lídrů nové jezdecké generace. Část z nich dokonce tvrdí, že je nejlepším mladíkem vůbec. O Holanďanově rychlosti nemůže být sporu. U Red Bullu ji ukazuje závod, co závod. Své by o tom mohli vyprávět jeho týmoví kolegové Pierre Gasly a koneckonců i Alex Albon. Ani jeden z těchto pilotů se v interním souboji s Maxem nechytá. V případě Francouze už tedy můžeme hovořit v minulém čase, neboť jeho mizérie vyvrcholila vyhazovem z rakouské stáje.
Verstappen přitom hýří sebevědomím. Z jeho slov je patrné, že si při vší úctě k Albonovi i Gaslymu věří na porovnání s většími esy. Hvězda Red Bullu nemá na mysli nikoho jiného než Lewise Hamiltona s Charlesem Leclercem.
„Nechci vypadat arogantně, ale upřímně, myslím si, že ve stejném autě bych byl rychlejší oproti nim tak o dvě desetiny. Znovu nechci znít arogantně, nicméně jezdec si o sobě zkrátka musí myslet, že je nejrychlejší,“ říká Holanďan. Ten se vyjádřil také k singapurskému kolu Charlesa Leclerca, které ho vyneslo na první startovní pozici. Verstappen je přesvědčen, že by v něm dokázal najít nějaký čas k dobru.
Max je v současnosti deprimovaný formou svého týmu. Před letní přestávkou to vypadalo, že jsou Rakušané na správné cestě vzhůru, jenže počínaje závodem v Belgii nastal pro stáj ústup ze slávy. Jeho markantnost byla vidět právě v ulicích Singapuru, kde si Red Bull věřil na první příčku, nakonec však byl této metě na hony vzdálen.
„Před Singapurem jsem si myslel, že budeme příští rok bojovat o titul. Teď už si to tak úplně nemyslím. Je jasné, že jsme vzadu. Upřímně, byly případy, kdy jsem z vozu dostal víc, než v něm reálně bylo. Musíme se zkrátka zlepšit, ale věřím, že k tomu máme všechny potřebné zdroje,“ uzavírá Verstappen.
V podobném duchu se nedávno vyjadřoval také Jos Verstappen. Proto je otázkou, jak dlouho vydrží Maxovi a jeho manažerům trpělivost, pokud od Red Bullu v brzké době nedostane materiál schopný bojovat o mistrovskou korunu.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.
Lewis Hamilton se od svého příchodu do Ferrari v roce 2025 potýká s problémy, které budí velkou pozornost. Podle Juana Pabla Montoyi ale nemusí jít jen o výkon jezdce.
Sebastian Vettel podpořil návrat motorů V10 do Formule 1, které podle něj měly nezaměnitelný zvuk a charakter. „Nešlo jen o výkon, ale i o emoce, které dokázaly probudit v každém fanouškovi,“ řekl čtyřnásobný mistr světa.