Pierre Gasly v Maďarsku opět výrazně zaostával za svým týmovým kolegou Maxem Verstappenem. Pro svou ztrátu těžko hledá důvody. Proto znovu vyvstává otázka, zda Red Bull s mistrovskými ambicemi dodrží svůj slib a ponechá si pomalejšího jezdce až do konce sezóny.
Podle Gaslyho maďarský víkend začal dobře, v druhém pátečním tréninku byl dokonce ze všech nejrychlejší. V sobotu dopoledne ale na Verstappena ztrácel 6 desetin sekundy a v kvalifikaci už šlo o hrozivých 9 desetin. Zatímco Holanďan překonal absolutní rekord okruhu a získal své první pole-position kariéry, Pierre stál na startovním roštu až na 6. místě.
Podle svých slov prožil na Hungaroringu "náročný" víkend po slibném pátku: "Věci začaly o víkendu velmi dobře. Pak jsem od 3. tréninku ztratil hodně rychlosti a obecně jsem se mnohem více trápil s přilnavostí," popisuje 23letý jezdec Red Bullu.
"Kvalifikace byla náročná. Byl to ten případ, kdy nebyla využita na maximum, ale očividně jsme neměli stejnou rychlost pro boj na čele. A v závodě to bylo stejné. Musím přesně pochopit, proč jsme ztratili tolik rychlosti a tolik se trápili, a ve Spa být rychlejší," uznává Gasly.
Velkou cenu Maďarska začínal na středně-tvrdé směsi, ale hned po startu jej předjeli tři piloti na měkkých pneumatikách. Jeho tempo bylo výrazně pomalejší než tempo jeho úspěšnějšího týmového kolegy bojujícího o vítězství, nakonec od něj ale dostal celé kolo.
"Trochu jsem protočil kola, pak jsem byl na středně-tvrdých pneumatikách dostal v první zatáčce trochu zmáčknut. V druhé zatáčce to bylo s Kimim [Räikkönenem] docela těsné. Takže jsem na startu hodně ztratil, což mi v závodě nepomohlo," vysvětluje Francouz.
"Ale i tak jsme neměli rychlost na to cokoliv udělat. Myslím, že to je ta hlavní věc k analýze. Získali jsme pár bodů, ale určitě nešlo o to množství, které jsme chtěli. S kluky si sedneme a budeme společně pracovat, abychom přišli na to, co se stalo," dodává Gasly, jenž projel cílem na 6. místě za Carlosem Sainzem z McLarenu.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.